Träff med gubben på IKEA ha ha ha

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191116
 
 
GRATTIS 
 
Vibeke & Viveka
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har som alltid en ny dag med oplanerade saker.
En sväng till Brinken kanske, om inte dom har 
besök. Då kan jag åka i morgon. Man
kan åka till IKEA om min  man är
tillräckligt stark mans förkylning
är inte att leka med. Så
min dag är oviss
Kan vara bra.
 
 
Jag har
startat upp musiken
och den är så bra man går
ner i varv och det känns bara skönt.
Även ljuset är tänt, mys på hög nivå för att få
balansen på själen. Hon har det tufft nu så jag vet
vad hon behöver, andas är livsavgörande. Så att ha en
skön morgon eller 30 minuter med relaxmusik, ljus och
andning så kommer man så långt med dagen.
 
Jag hoppas att det är en fin lördag jag har framför mig. Jag
vill pussa och krama på Linus, det är ett måste. Hoppet 
är det sista som försvinner och det är inget  man
vill släppa. Så då är det bara min dag i
dag som skall fixas. Det blir
lätt som en plätt.
 
Frukost
ja den skall nu 
intas och avnjutas. 
Det är inget som stör mig
nu så njuter i fulla drag. Här kommer
nu min man och stör en smula , men det gör inget.
Han har sovit på soffan i natt, han har ont i lungorna. Inte bra.
Jag skall nu in i duschen. Kommer sen.
 
 
Min man och jag har bestämt oss för att köpa en ny soffa, det är
därför vi skall till IKEA och titta på soffor. Kan bli kul. Lunch
på IKEA. Nej det blir julmat. Okej det är väl kul så här
inför första advent. Klar med lunchen så kan
vi då kolla in soffa.Det blir säkert
en Eetoerp
 
 
Denna blir det nog.
 
 
Sen var
det lite ljus och
en kudde för mitt ben
ja det var nog det. Så bra
så jag är nöjd. Ari är nöjd. Den
här kudden ser bra ut så den tar jag.
Nu  nskall vi ha en kaffe inna vi åker hem.
Så upp igen, gratis kaffe för att vi åt julmat.Inte
illa för det tycker jag är super
 
 
Nu skall vi åka hem, ner till Brinken där jag skall lämna
ett täcke och kudde som Linus skall ha på sjukhuset.
Då så, Ari nu skall vi hem och njuta av kvälle.
Jag fixa lite kaffe till oss, han skall
kolla på travet.
 
 
Då blir det en bra kväll hoppas jag med lite mys och
ljusen är tända. Massa kaffe och film på tv,
vilken kväll. Då kan jag lätt hoppa i
säng och njuta av en skön sömn
för nu är klockan 24.00
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0