Tråkig dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191107
 
 
GRATTIS 
 
Ingegerd & Ingela
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Vilken jävla natt på ren Svenska, jag har inte sovit så bra för jag
har inte tagit värktabletter så som de gav mig på sjukhuset.
Det är nog bra att ta det så, några dar i alla fall. Så i
dag tar jag, Alvedon 1 mg 06, 12, 18 och  24.
Starka depåtabletter 08 och 20. Där i
mellan kan jag ta vid behov.
Det kommer att göra
susen och bli
bra.
 
Jag skall
nu ta lite yoghurt och
få min mage i lugn harmonisk
läge. Det är ju lika med smärtan. Den skall
jag allt se till att ha under kontroll. Smärta Hugo och
fy fan. Är det nu man intalar sig själv att det blir bra? Ja jag
tror det. Det blir bra med tiden, andas och andas igen, tända ljus och
mysfaktor hög. Detta blir bra till slut, tack för det.
 
Ja då skall jag göra soffhäng och se på film. Och se till att vara
smärtlindrad 100% vilket inte kommer att fungera. Men
man kan önska och hoppas. Ja så blir det med
min dag. jag kommer att bara vara så
hela dagen så på återseende
senare eller om något
händer.
 
Dagen
är slut och det blir
inget skrivet.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0