Trevligt sällskap

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191114
 
 
GRATTIS 
 
Emil & Emilia
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vad skall jag börja dagen med? Att man sover som en
kratta eller att livet är så sjukt? Eller inget av det
bara gå vidare? Frågan är ej löst men jag 
väljer i dag att gå vidare med dagen.
Hur som helst kan jag inte
göra något just nu.
Det är sjukt.
 
Frukost
eller inte? Jo jag
måste ha frukost. Jag har
ingen annan ide om vad jag skall
göra. Det är så förbannat jobbigt, jag bara 
fattar inte. Nä det går inte. Jag askall skippa denna
dag. Det kan vara något och det kan ju vara lite bättre att
hitta något kul.
 
Pia kommer det kan vara kul, ja och Ari får sina vinter däck på bilen,
jag har ingen bil Bumblebee är sjuk. Ja men vilken bra vardag.
Livskvalitet, 100 % ja det får jag nog hålla med om.
På med kaffehurran och så kommer Pia.
Vi sitter och snackar, det är ju det
vi gör när vi ses.
 
 
Lunch på Vreta stugan.
Ari, jag och Pia, lite kaffe på
maten också. Sen skall jag hem och
vila, mycket vila blir det. Det är ett måste
om jag skall kunna sova. Jag hoppas att det går
fram för familjen. Ja då så till soffan och lite skön
slumrande.
 
Min man är förkyld men han har redan lovat att hämta
killen från jobbet. Så han åker iväg och jag slumra
till igen. Mycket trött med stor smärta. Hoppas att
det lättar snart. Pallar inte detta, det är bara
att finna sig i det. Nu kommer dom så bra,
jag hoppas det blir en bra och skön
natt för mig.
 
Till sängen,
nu skall jag förbereda
in för natten, kollar nyheter,
slumrar till och så värktablett 24:00
Titta på klockan 01.12 sen somna jag nog,
larmet går av 06.00 då skall jag ha en ny värktablett.
Sen är man ju på G igen.
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0