Underbar och rolig dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191126
 
 
GRATTIS 
 
Linus
 
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall jag se till att ta tag i en tisdag och få en fin dag.
Jag har lite att stå i men ... Nu är det ju så att jag
skall fixa för advent som kommer till helgen,
då skall jag allt se till att ha stjärnor
uppe och mysig med
massa ljus.
 
jag skall 
nu starta med frukost, 
Yoghurt med musli sen blir det
kaffe och en smörgås. Njuter av detta
ett bra tag för min morgonstund vill jag skall
vara länge, frukost är viktig och man skall in ta den tidigt
med ljus och relaxmusik för att nå den nivå man vill ligga på.
 
Jag ligger på en mycket hög nivå av att må bra, jag har många
sorger i mitt hjärta men jag måste bära dessa över detta hav 
då måste jag vara i balans för att komma över till andra
sidan och ha massa styrka kvar till den vi kämpar
för just nu. Det är hår och jobbigt många
fällda tårar, många tråkiga besked
som skall hanteras. Då
skall jag vara
Stark.
 
 
Stark
för min älskade
dotter och mitt älskade
barnbarn. Det plus sorg efter min
fina puppa, Memla. Då kan man tycka världen
är orättvis, och ja jag tycker det. Men vi har ett facit i handen
och vet hur det ser ut. Då jobbar vi efter detta just nu och så ser det ut,
vare sig jag vill det eller inte.
 
Min sorg får jag stoppa undan för jag skall vara stark för
Camilla och Thomas. Ge dom va de behöver och
sedan jobba efter det.Jag skall nu stärka
min dag så jag kan vara där för
dom i dag. Jag hoppas
dom kan komma
till mig i dag.
 
Vem
vet det är ju
bara att fixa middag
hemma hos mig. Det blir
super. Måste fråga, jag är ju lite
strand satt med att vara utan bil så
det måste bli dom som kommer till mig.
Vilken middag i så fall.
 
En påse skall jag ha      Det gråa jul ljuset
 
Tre askar viol          Mina nya slingor till balkongen
 
Men jag skall först ta en sväng till Dollar store med Pia hon kör mig
nu, det är så bra att jag får en egen chaufför. Jag skall handla ett
par tjocka ljus till mina lyktor in för julen. Det är bra om man
får dit dom lite nu. Även lite annat kom med i korgen. 
Sen bar det av till Hallunda och Familjegrillen.
bästa kyckling spätt ochbästa
riset ever
 
 
Min kopis Pia     Den goda lunchen
 
Efter detta lämnar
jag över en liten present
till Linus som han skall ha på sjukhuset
i morgon. Tar en snabb kaffe och hinner träffa Lotta
som kommer över till Camilla för att bara kramas och vara till
stöd för henne. Så jag och Pia lämnar, men det skall vara middag hos
mig i kväll, satan så kul. Jag skall laga mat till min dotter och svärson, skit kul.
 
Jag har nu bjudit hem min dotter och min svärson på middag, jo Linus är så
klart med. Han lämnas inte ensam. Så skall det då bli spagetti
med köttfärssås. Super gott och hur kul är inte detta..
Hemma hos mig och jag bjuder på middag. Så
nice, jag gör det igen om så önskas. 
Dom behöver all stöttning nu i
den svåra stund som
dom har.
 
Ja det
är bara att tacka
för sällskapet och hoppas på
återseende. Jag städar undan disken
och sen tittar jag på TV det är inget särskilt jag
tittar på för jag bar njuter av en kväll och jag är helt ensam.
Då blir det lätt att jag bara läser en bok och njuter av världens under.
Det blir lite slö tittande på tv från sovrummet det är ju också skönt, Men
känner att nu skall jag sova. Hat det så bra, tack för i dag och glöm
inte att du är viktig.
 
 
GOD NATT 
    HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
  Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0