Ut med jobbet i kväll

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191101
 
 
Allhelgonadagen
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag med massa saker som skall göras, eller? Jo jag
har en del att stå i, jag skall ha min förmiddag till att
få ner det jag behöver med mig nästa vecka.
Jag skall se om min dag blir behändig
och skön som jag vill, men  den
biten måste jag fixa
själv.
 
Jag har
nu avslutat mitt
yoga pass och har andats
med allt vad det innebär. Jag känner mig
redo att ta tag i min dag denna 1 november, nu
bör det komma ner lite snö så det lyser upp lite. Det gör
också att sinnet blir lättare. Det är något magiskt med just detta.
Yoga och relaxmusik, thats the shit.
 
Om du inte har prövat så gå in på Youtube och sök relaxmusik, 
Det finns många olika men det är så skönt att lyssna på
och man kommer så in i ett lugn som alla människor
behöver. Jag hoppas att det är ett bra sätt
att starta dagen även för dig. Man
kan så mycket mer
efteråt.
 
Frukost.
Min stund på jorden är nu.
Min underbara frukost jag kan njuta i
timmar av den så gott.Ja jag skall njuta nu och
lyssna på Deep sleeping. Så jag kommer tillbaka senare.
Ta hand om dig nu en stund och tänk att detta är bara för dig.
 
 
Lunch jag tar en fin lunch med en smörgås och vin alla
Fun Light Lemon. Det blir lite kul och det är gott att
dricka. Ja nu kan jag luta mig tillbaka och vara
nöjd med min morgon. Det är ju bara att
köra på. Skall strax till centrum och
sen hämta dottern.Läkarbesök,
Hugo måste vara moraliskt
stöd.
 
 
Jag har fixat
mina vinter skor så de är
vattentåliga. Och packat väskan
har jag gjort så allt är klart. Har till och
med hängt och vikit in tvätten. Så nu kan jag
bara  hämta det jag skall och se ta en kaffe tår med
Camilla, Thomas och Anneli. Det blir full rulle, min man
kommer också i eftermiddag.
 
 
Jag och min dotter skall iväg med ett nytt mål i siktet,
HS och ett besök nere påröntgen och kortison 
spruta i Camillas led. Det är ju så jobbigt
och så smärtsamt att göra detta.
Nu skall jag bli mosad i
handen andas in ...
andas ut , då
kör vi.
 
 
Det var 
jobbiga minutrar
typ tio. men den gick dit den
skulle. Så nu då min lilla stjärna då är det
bara att köra på. Hem skall vi och du skall ha en
smörgås i dig först. Så det är bara att käka. Det blir
massa annat straxt hemma men nu en smörgås.
 
 
Väl hemma blir det kaffe och så skall jag ta
mig hem för att sedan åka till Huddinge.
Lite AW med jobbet. Vi hamna på
 Steakhouse och lite annat 
Vi blev sju stycken och
då är även SSK
med.
 
 
 
Det blev
trevligt och så kan
man njuta av en härlig kväll.
Nu skall vi bara få hem alla dit dom
skall och så är det ju bara att komma till ro.
Gubben är vaken men han har säkert sovit redan en bra tag,
jag gick vid 17.20 så han måste ha somnat då. När vakna du?
20 tiden, ha ha ha.
 
Lite tv och relaxing
tack för en bra
dag/kväll
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0