åter en timme med sjukgymnastik

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191017
 
 
GRATTIS 
 
Antonia & Toini
 
 
DAGENS CITAT
 
  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej min kära dag.
Jag skall nu starta denna dag,
eller jag börjar nog med frukost. Min
man har åkt och då blir huset hur tyst som helst.
Jag hoppas det går bra för han och att han kommer ner
till jobbet i tid.  Jag skall göra en lätt yoga övning och andas lite.
Jag hoppas att jag kommer i balans i dag för att låta smärtan överta är
inte min grej.
 
Då är det ju bara att jag kan köra på. Lugnt och fint, allt på en och samma
gång, själ och jag är i hopp för alltid. I dag är vi så tillsammans så det
är ljuvligt skönt. Starkare än på länge. Jag hoppas att din dag
också är som du vill ha den. Jag kör på och intar nu
badrummet. Det tar inte så lång tid, Jag kan 
väl bara känna att det är skönt att
komma i kläderna.
 
 
Jag skall nu
vidare till sjukgymnastik.
Det blir lite på cykel och lite
andra maskiner, sen är det balans
och annat. Det blir väldigt stressigt att vara
på träning när man får invänta lite lediga maskiner.
Det betyder att det var fullt hus i dag. Men det går så lätt ändå,
vem har bråttomt? Inte jag.
 
 
Lunch på Brinken, det är lite klädsortering i dag, det betyder
att Camilla sorterar och jag viker och hon lägger in.
Men det skall vara kaffe innan, så det så.
Linus är relativt pigg och det
glädjer mig att se. Vi 
kommer igenom
kläderna.
 
Nu skall vi ha en
fika till, det betyder att man får
belöning efter avslutat arbete. Så då är
jag redo att fara hem, har lite att rodda runt.
Skall plocka Juhani vid 20 tiden och sen är det hem
och mat. Jag tittar på Byt är bytt och sen är det Helt sjukt.
 
Tackar för mig och faller i sömn.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0