Barnbarn på besök

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191019
 
 
GRATTIS 
 
Tore & Tor
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då så,
ny dag med massa
nya saker. Jag skall bara
fokusera på fina saker som är
bra för just mig. Fika mycket och
vara nöjd med det jag har i nu läget.
Se en glädje trotts alla svarta hål som ligger
bakom mig. Jag måste ju vara stark och se till
att jag har det så bra som jag bara kan.
 
 
Jag skall inte vara fast i något för det främjar ingen,
jag har livet i behåll, fina barn och barnbarn.
Jag har en man som älskar mig och det
räcker så långt så långt. Jag skall
börja förbereda mig på en lång
rehabilitering och det är ju
inte så lätt, men jag
skall försöka.
 
I dag skall
jag ta hand om
mig själv och hoppas
att allt är super. Jag skall börja
med frukost i ensamhet och total tystnad
efter ett lätt yoga pass. Så skall jag då njuta av
det goda, tända ett ljus och bara njuta. Så skönt,
så ljuvligt så bra.
 
 
Ari kommer upp och vi fikar och funderar på vad som kan
vara kul att göra i dag. En sväng till centrum blir det
då jag skall hjälpa  Linus med hans nya glasögon.
Han skall få nya med lite starkare prisma
glas. Sen blir det lite kaffe och  så en
sväng till Hågelby parken. Det
blir två glasögon.
 
 
Gott med
kaffe och Ari tar
en smörgås. Så kan 
vi då fara till Hågelby en stund,
det är bröllopsbjudning där och bruden
har en fin vit klänning med släp som räcker hela
trappan. Linus leker en stund och vi har hen trevlig stund
där. Camilla kommer från skolan snart och Thomas är på G hem också.
 
 
Så lite kaffe med
Thomas och så har han hjälp
Ari vid datorn. Jag tror att det blir bra
detta. Så skall jag hjälpa Juhani lite med övningskörning.
 Han är klar med att köra men han skall läsa boken också. Massa
konstigheter med vikten och andra saker. Han är lite så där .... vill inte.
Men han måste, skall också pusha Ashani att köra upp igen.
 
 
Nå väl middag för Ari och mig då Juhani har date med flickvännen.
Ja vi kollar på Tom C i MIP Har sätt alla men tåls att ses igen.
Jag väntar fortfarande på filmen om Bee, hoppas den
dyker upp på netflix snart. Ja sen är det
Så mycket bättre i dag också.
Bra musik.
 
 
Så jag tackar för mig och skall nu sova.
 
GOD NATT
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0