En hel dag med Camilla

 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191029
 
 
GRATTIS 
 
Viola
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är bara att gå upp jag har varit uppe så där tre gånger i
natt. Känns som om jag inte har sovit överhuvud
taget. Den känslan är jobbig och inge bra.
Att börja dagen så ...ingen hit.
Men jag kan ändra på
det.
 
Yoga,
relaxmusik,
andnings teknik och allt
är som bortblåst. Jag hoppas nu
på en god och stillsam frukost. Inga som helst
svårigheter. Och njuta av min efterlängtade 
frukost.
 
Så läsa nyheter och invänta tiden som skall bli.
 
Så dagen startar med att bädda sängen
och få i ordning allt i hemmet. Set är
ju sådant som måste göras.
Men man kanske
inte vill.
 
 
Jag
skall med Camilla
till läkaren, det är som moraliskt
stöd. Alltid lika skönt att ha med sig. Nu kör 
jag på med min dag, just denna blogg handlar
om. Min dag och mina händelser.
 
 
Camilla, Miss Paakki och Linus hämtar mig om 20
minuter så vi kan åka mot Södertälje. Det
blir en bra utflykt och jag tycker den
är alldeles lagom. Vi kommer
på plats runt 10 så det 
är ju bra.
 
Vår resa
hem är ju helt galet
kul för lilla Linus, ja så liten är
han väl inte han går ju på förskolan.
Det blir kommunalt och först en buss till
Södertälje station, sen tåget till Tumba. Här blir
det lite Handlat som skall med till Brinken. Så tar vi en
fika på bästa kondiset, Sparks.
 
 
Vi tar bussen hem till Brinken och där tar vi påtår och njuter av
lite film och trötthetsfaktor är 100%. Det blir mer kaffe och
jag blev så seg att man nästan somna. Det är ju helt
galet. Men det är påfrestande att ha ont och
att försöka leva normalt. Men det är
tur att Camilla bor så nära och
att jag kan ha någon
som hjälper mig.
 
Det blev
lite spel och lek och
mer kaffe. Sen planera vi lite mat, det
blev korvstroganoff och det är mums så det blir super
gott. Thomas kommer hem och så äter vi tillsammans. Kvällen
är ett faktum och jag skall hem och se till min värld. Puss Linus nu åker
mormor. En kille springer till mig och han säger. > Jag saknar dig redan mormor <
Det är så fint, han är så fin i sitt sätt. Lilla killen, må du vinna din kamp.
 
Ja hemma var det totalt tomt, ingen är hemma, men ja just ja han är
ute och svirar med finaste svärdottern, Ja då skall jag lägga
mig på sängen kolla tv och ha en underbar kväll.
Det blir ett samtal mer Juhani och ett
med Pia. Dagen i helhet har
varit bra. Jobbig med
bra.
 
Tittar på
kokarnas kamp och
känner att nu somnar jag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0