En hemma dag/kväll

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
191027
 
 
GRATTIS 
 
Sabina
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har ställt om klockan och jag har sovit hela
natten från 00.20 så det känns super. Men
jag är är seg och lätt huvudvärk. Kan
ju vara på plats att dricka lite
kanske. Nu menar jag
vatten. Så det blir
lite frukost
nu..
 
Yogan
klar och soft
musik på. Njuter av 
min frukost. så fint så härligt
så .....underbart. Jag kan lätt starta
min dag i balans och få en inre styrka som
bara jag tycker är bra för mig.  Mjuk och stabil
morgon är nyckeln till en bra dag. Njuta av nuet, 
 
Det är ju full fart mot förmiddagen och jag skall
väl inte göra så mycket i dag så då kan jag
allt stanna i denna känsla. Det är
inte så att jag vill planera 
in massa saker en 
söndag.
 
Nej
jag har tänkt
mig en lugn och stilla dag.
Typ inne dag det regnar ju så det är
ingen brådska ut i dag inte. Kallt är det också så
jag håller mig inne ett tag till framöver.
 
Lunch fixa gubben och jag fixar kaffet. Dagen går och
inga speciella saker uppstått. Jag skall väl fixa lite i
vardagsrummet. Det skall dammsugas
bakom soffor och mer under hela.
Ja så är det och så blir det.
 
Middag
potatisgratäng med
fläskfilé, Gott Vi tar en sväng
till Skogskyrkogården, lite ljus i vårt hus.
Så fint det blir. Jag skall ju fixa med storlyckan till
mor & far. Det kommer nästa helg.
 
 
Hemma för att sen bara dö i sängen.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0