Hej gubben

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191002
 
 
GRATTIS 
 
Ludvik & Love
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har en solig morgon att gotta mig åt, det betyder inte att det skall
vara varmt eller så  nä det är höst med besked och det är
halv varma kläder som gäller. Jag har 3 grader
ute och det är fasen inte mycket, tur man
har rediga tofflor. Jag har varma
kläder för sängen och huset 
så fryser gör jag inte.
bara mina händer
är isande
kalla.
 
Frukost
jag nu skall
jag njuta av den och 
se vad dagen har med sig till mig
i dag. Jag tror dagen blir till vad du gör den
till, vill du ha den bra så gör bra. Min mamma sa alltid
det, gör gott om du vill ha gott runt dig. Tack kära mamma jag gör
massa gott och det är ju bra. Då så min dag har startat med ett yoga pass för
andningen , själen och jag är ett. Jag har intagit frukost och njutit av den, läst
nyheter och så nu är jag på G.
 
 
Dagen rullar på och jag känner mig på G, jag skall bara ha en bra dag och  
känna mig lite slö, inget behövs göras inget skall göras. Jag skall
nu se till att ta en lunch, oj nu ringer Camilla, varför??
Linus har ont i huvudet och vill gå hem, Så
han är nere hos Camilla på jobbet,
jag kan allt hämta han.
 
 
Vi kan vänta
in mamma hemma
hos dig så kan du vila lite på
soffan, en Alvedon kan vara bra. Så
jag sätter på lite kaffe så skall jag och mamma
fika när hon kommer hem. Så nu är hon här och det blir go
fika och lite planering. Lite roligt är det för jag har INTE med mig mobilen.
Den ligger hemma så planera kan vi inte.
 
Nu måste jag iväg, har sjukgymnastik. Här skall tränas. Det är bra att
försöka få muskler runt problemet att jobba lite extra. Så jag är
lite tidig så det känns bara bra, bytt om har jag då kör jag.
En timme med massa gymträning . Här blir så
bra så. Hur stark kommer inte jag vara
när jag skall opereras?
 
 
Min man är
på G hem så det kan
vara bra att se till att fixa middan,
vist jag middag hos Camilla var det ju. Så
det blir så skönt. Ja vi har en trevlig middag som
avslutas runt 21. Då skall vi ta oss hem, alla skall göra
kväll och sen sova.
 
Jag kollar Hela Sverige bakar och sen somnar jag säkert.
Jag vet att mannen tittar på sport, friidrott. Så han
kommer när han är trött. Tack och på
återseende.
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0