Helg på G

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191018
 
 
GRATTIS 
 
Lukas
 
Grattis mitt kära barnbarn
Lukas på din
namnsta
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Nu är det fredag och det betyder helg. Det betyder också att
min man kommer hem. Så roligt det blir kan jag
lova, han är trots allt en mycket snäll man.
Har ingen lust att byta, det finns många
rötägg. Jag har haft turen att få
en med ett hjärta.
 
Så min
dag börjar med
att jag skall ta min frukost.
Jag skall njuta av den nu efter yoga
övningar och det känns bara bra. Så min goda
frukost intas nu, och nu kommer sonen upp, lite så där 
jaha just nu? Ha ha ha Nä han skall ju till jobbet så det är
ju okej trots allt ha ha ha.
 
 
På med kläder efter duschen kalt som fan inte kul. Men nu är
jag klar så dagen kan börja. Det blir lite lätt fundering
på hur jag skall lägga upp min dag. Jag skall
inte göra några större saker, ett gäng
samtal, ombokningar. Så  kan
man fylla på med kaffe.
 
 
Konstigt nog
får jag inte tag i min
handledare så jag får prova
efter helgen. Jag sitter nu och filosoferar,
lunch och så lite annat roligt. Som handla till middagen,
skit skoj. Snackar med Ari som är lite less, men det brukar väl han
vara så här års. Det är ju fan om man skall ta tag i att fixa för framtiden nu då.
 
 
Lite fler samtal som skall ske på måndag, ja ja det får väl gå då.
Jag skall nu i alla fall fixa med maten, det skall vara lite
gryta tänkte jag. Långkok det är ju smidigt. Jag tror
att det blir gått som fasen. Se här kommer
ett stycke man. Hej på dig gubben
min. Seg i kroppen?
 
Ja det är bara
att invänta maten den
kommer att ta minst tre timmar.
Så Ari gör sitt i badrummet och avslutar
med en dusch. Han lägger sig på soffan och skall
kolla på TV, på insidan av ögonlocken. Han håller fjärrkontrollen
i ett stadigt tag, och sover så där 1 timme.
 
 
Ja men hej på dig också skönt att sova? så nu kan du spela hela kvällen.
Så det i ditt huvud kan få en bra landningsbana. Så vi tar en fika
med Thomas som kom över och så är det ju lite Idol
som jag kan titta på då. Så Kvällen är ett
faktum så även jag, trött efter en
lång dag, en promenerat
och nu är det ont.
 
 
Tack för i dag och
ha det mysigt.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0