Hjälpmedel införskaffats

 
SUPERFARMOR BLOGG
 Vecka 44, dag 301 på året.
 
 
191028
 
 
GRATTIS 
 
Simon & Simone
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag
med nya utmaningar.
Det kan i dag bli vad som, jag
har inget planerat. Så jag kan starta med
yoga och sen över gå till frukost. Så är det bara att
förse dagen med det bästa.
 
Njuter av lite fin musik också är inte alls fel på morgonen.
Man skall allt se om sig och till sig så det inte
kommer något galet fram. Jag känner
mig stark och fokuserad, fri och
beslutsam. Bra kombo för 
en måndag.
 
Frost ute.
 
Det blir en
sväng till Brinken, Camilla
skall till jobbet och snacka lite så jag
och Linus skall fixa gravljus. Mina tog slut i går.
Vi hälsar på Juhani också på jobbet. Det var kul tycker Linus.
Han tycker Juhani är en sån bästa kompis. Han kan ju massa spel och
han har massa pokemon.
 
Ja det är kul att höra vad han prioriterar, så klart ligger mormor högt
uppe på listan. Väldigt högt. Jag är så glad för det, jag har inte
bara tjejer som älskar mig även killarna i barnbarn skaran.
Det är ju i alla fall 4 st. så det är kul att se att dom
också gillar farmor. Så nu skall vi plocka
upp en Camilla från sitt jobb och ta en
fika och lunch för Linus.
 
Klockan tickar
i väg och jag skall
till hjälpcentralen och
fixa durschpall, sittdyna och
toa stol. Det är bara att beställa och
så får jag hem det sen. Nu får man använda
stege till toan då, ha ha ha Klart på 10 så nu far jag
hem. Pia ringer och det är ju kul. Hon är på G från jobbet,
vi skall nog försöka ses på onsdag.
 
 
Hemma blir det kaffe och lite lugn och ro jag är lite
stressad över de kommande saker som jag skall
göra. Men det blir säkert super senare. Nu är
det i alla fall kaffe i Tuna. Nu är det full
larm på Brinken, Camilla och Linus
är borta. Thomas ber mig
kolla läget.
 
 
Jag hitta
dom efter 30 minuter och
dom var ute utan mobiler Det var
inte så kul men dom är oskadda. Så nu
hänger hon med till centrum. Linus vill träffa
Juhani igen. Vi strålar samman i centrum. Juhani skall
handla sen åker vi hem, vad händer då??? Jo tre galningar i
bilen kör en mach med Pokemon. Linus är skit glad att han har Juhani
med i sitt pokemon gäng. Bästa Juhani säger Linus.
 
 
Då kan jag gå upp och fixa middagen, det blir ju lite kyckling och ris.
Det duger en måndag som denna. Gått blev det och sonen är
nöjd, I dag är han en lite trött skit som skall lägga sig tidigt.
Han skall upp tidigt i morgon, det gillar han inte.
Vem gillar att jobba tidigt? Jo jag.
Sjukt eller hur.
 
Vi gör kväll och avslutar med ett samtal mer
gubben och sen med Pia.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0