Lite besök i dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191005
 
  
GRATTIS 
 
Bror
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag är nu tillbaka efter en natt söm och känner mig rätt bra kroppsligt.
Jag hoppas att jag kan må så här hela dagen, tack. Men det
kan ju bara vara en önskan också. Jag har så mycket i
mitt huvud just nu så jag behöver sära på saker och
ting. Jag behöver allt få med koll på läget för
mig själv. Jag skall ta en yoga paus och
hitta mitt inre. Är tillbaka snart.
Innan skall jag njuta av
min frukost.
 
 
Då är det 
söndag och denna
vecka går mot sitt slut. Jag
tänker nog starta med min dag nu för allt
är ju klart, duschen, yogan, frukosten, på klädning.
Inget ligger efter, jag prata med min man om han vill gå på en
promenad och njuta lite av kalla luften som är i dag, termometern
visar t.ex 5 grader men det känns som 2.
 
 
Det är bara att ta på sig vind byxor, tjocktröja och vantar så kan vi gå.
Men det kom ett samtal om att Ari hemskt gärna kunde hämta
Thomas i Nykvarn då han skall lämna sin arbetsbil där.
Och det går ju bra. Så promenaden i det kalla
vädret blev inställt, jag blev ju inte värst
ledsen över det, jag fryser ju
tillräckligt än då.
 
 
Så jag hämtar
Camilla och Linus
så kommer Thomas om
ett tag. Jag tror att jag kan säga
att det blev kul med sällskap hemma.
Min son satt och spela så han är inte så aktiv
pratsam, ha ha ha  Det kan ju vara så i bland. Men
det är så kul att Camilla kan komma över.
 
 
Fika och massa TV så kan man allt se till att det blir bra.
Vi har en lugn och nice eftermiddag så det är inge
fel i det. Dom där karlarna dyker upp sen ,
men det tar tid väldigt lång tid.
Eftermiddag blev det och
det känns bara bra.
 
Thomas
och Camilla
tar Linus på en promenad
hem. Det tar sin tid tror jag så om det
blir jobbigt kan dom ringa. Jag kan hämta
dom och köra dom hem. Men det är så att ingen
ringer. Dom knallar hela vägen hem.Jag har värk i benet i
dag som är så inihelvetes jobbigt, men det går nog över tills jag
skall sova. Om inte så tills jag dör.
 
 
Nu är det bara kväll kvar och jag tror min man spelar på datorn 
för här är han inte, han lagar mat också så han är bissi.
Jag kollar lite på Sofias änglar, Södertäljepolisen
och sen var det klassfesten. Så jag är ju
upptagen kan jag lova. Min man
är seg och trött skall lägga
sig och se friidrotten
på tv i sovrummet.
 
Då vet jag
han somnar om, 5,
4, 3, 2, 1, NU: Japp där snarkar
han. Skit också, jag som har svårt att
somna när han redan sover. Men skit i det.
Det ordnar sig nog, då jag lägger mig.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0