Nu är det vattengympa igen

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
191001
 
 
GRATTIS 
 
Ragnar & Ragna
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej
Ja vi skall väl
försöka få i hopp denna
dag också, det skall nog gå. Jag skall
börja med att tala om att morgonstöket i badrummet
är klart. Och det är frukosten som gäller nu. Men innan den skall
jag bara göra en yoga på 30 minuter anas in , andas ut, jag och min själ är ett.
 
 
Nu skall jag njuta av tänt ljus och god frukost, skall också läs nyheter.
Då är det avklarat. tänker köra sonen till jobbet då jag skall till
Älvsjö, kan vara skönt att ha lite extra tid. Så lämnar
Juhani där 8..45, Men E4:n står stilla länken är
stängd från Årsta, Huddinge och andra
håller Sickla tror jag.
 
 
 
Det är bara
att tuffa på med fram
till Fruängens avfarten, här
kör jag inne vägen. Kör för bi E4 
igen vid Älvsjöavfarten det står stilla. Tur
att jag tog inne vägen, det blev lite ont om tid hela
resan från hemmet  till Älvsjö tog en timme och 20 minuter,
så nu får jag snabba på, gympan börjar snart.
 
 
Sist i vattnet och så börjar vi. Ett mycket bra pass och det är skönt för
leder och muskler, varmt vatten och det känns hur bra som helst.
Visserligen är det bara 30 minuter men det är okej, bra
är det. Då  skall jag hem och se vad som hänt
 här. En liten kort stund här hemma innan
jag skall fika med Camilla, hon 
kommer hem till 14 så det
blir eftermiddagskaffet
hos henne.
 
 
Jag blir
ensam i kväll
då sonen är i Jordbro
Men det är skönt kan jag tycka.
Skall handla innan jag kommer hem,
behöver lite saker. Det är är lite städning
vid spisen i dag. Denna fläkt som samlar på sig
massa fettos. Lite äckligt kan man tycka, eller jag tycker
det. Men det är sådant som skall göras.
 
 
Så nu skall jag då ha en kväll med diverse tv program och det skall
bli en avslutad skön dag. Lite snack med Pia och det är så att
det kommer bli bra längre fram i livet. Vem har bråttomt? 
Jag finns här och det är väl det so räknas, så
vi tar oss igenom detta tillsammans.
Ja vet att det är tufft. Man kan 
öva på ordet svin också.
Det kan hjälpa
 
Nu skall
jag bara hänga
med TV:n innan jag
somnar, eller jag somnar
nog snart.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0