Nu är han hemma

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191004
 
 
GRATTIS 
 
Frans & Frank
 
Emelie
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är
fredag och det är
Emelies födelsedag i dag, jag
hoppas att det blir kalas för dig och
att ärkeängeln Mikael är med dig. Jag tänder
miljoner ljus för dig och mina tankar är här med dig. Ja
det är tufft och det är svårt jag fattar inte. Jag vet att vi ses
inom signum tid.
 
 
Jag har startat min dag och det innebär i dag att jag tar min
frukost furst. Jag kommer inte att stressa eller rusa iväg.
Jag skall alltså njuta av min frukost nu och det
betyder att jag återkommer strax.
 
 
Då så nu kommer dagen att vara mycket bra och mycket bättre.
Jag har lite så där jobbigt dag i dag , men jag skall igenom
den. Jag skall nu först ha en lugn och mjuk förmiddag.
Inga saker att stå i för Thomas är med Camilla
så då slipper jag åka, Dom skall ju till NKS
i dag så det är spänt på resultat.
Nu ringer hon, vart tog
tiden vägen,?
 
Ja jag skall
ha Linus medans de
är och handlar, pratar. ja släppa
han hos mig, det är okej. Jag sitter och
pratar med min man om det jag fick till mig
i går, Barnbarn har hamnat i striden mellan vuxna.
Det gör mig ledsen så klart, jag skulle inte sätta barnbarnen
skottlinjen fick jag tillsagt när jag satt ett krav. Jag skull inte sätta mina
allra finaste <3 i en dilemma, nä vuxen snack har dom inte med att göra.
Nu är det så och jag fattar inget, jag måste nog ringa och fråga om varför.
Jag skall inte fundera på sådant just nu för det löser sig inte att
fundera. Får allt ringa sen, inte i helgen men i veckan.
Jag skall nu hämta upp Linus. Hej killen,
gick allt bra hos docktorn? Ja ha du
var den där bra patienten
som gör allt han säger?
så bra.
Vi snackar 
och sen så är dom
hemma och jag skall åka
dit, en eftermiddags kaffe med lite
info. Kaffe blir det, men mycket snack om
saker och ting är svårt för Camilla att berätta så
jag anar att behandling skall starta. Vi vet ju det och jag
kan tycka att det är bra.
 
 
Nu får dom främmande så jag skall hem, handla på vägen så jag
har en middag klar. Jag vill inte laga något, är trött och
seg, jag kommer hem och här är min man. Då skall
jag bara packa upp. Jo det är väl så konstigt,
jag glömmer alltid min dramaten när
jag handlar. Jag behöver ju den
när jag skall ta varor från
bilen och hem. Jag
skall ju inte
bära.
Jag
kommer
upp med skiten i
alla fall, men det är ju
på bekostnad av mitt ben, skit
också. Nu tar jag mig lite mat och ser
till att allt kommer ner där det skall. Min man
han spelar så klart, det är nog det han lever för sitt
jävla spel, ha ha ha.
 
 
Så det är friidrott som han skall se så jag kollar IDOL på
tv:n i sovrummet, vad händer då? Jo jag somnar så
klart, det är på slutet så det är okej, jag skall inte
förstöra sömnen nu. Tack för mig i dag.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0