Hurra Ari kommer hem

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191009
 
 
GRATTIS 
 
Ingrid & Inger
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ja då kör jag på igen, somna som en klubbad säl vid 21.20
tiden under nyheterna. Sen vaknade jag av något
men vet inte vad, men klockan var 00.24.
Inte så kul kände mig seg och trött
måste somna om, jag kolla
klockan 03.45.
 
Så jag
fick ju då sovmorgon
kan man säga. Det är ju inte dumt.
Nu skall jag inta frukost, men fan jag har
ju ingen yoghurt. Men då blir det macka och kaffe.
Det funkar också, jag är nöjd med det. Skall nu starta dagen.
 
 
Då måste jag ner till Camilla, det är nu på G med all
förberedelse av Linus vistelse på sjukan, nu skall
han läggas in på torsdag. Det  känns skönt att
dom börjar nu så det kan bli någorlunda
bra, inte helt men nästan,lilla killen.
 
 
Så skall jag ha lite
kaffe och vi skall kramas,
jag och min dotter. Hon blir
så orolig. Det är inte så kul alla
gånger. Men detta kommer bli så bra.
Jag skall nu fara i väg och träffa Pia hon
och jag skall spendera lite tid på eftermiddagen
efter jobbet. 
 
 
Huddinge centrum nu kommer vi och kollar läget. Vad har du här då? Vi hitta
ett ställe att äta på och det blev husmanskost, helt ok. Sen skall man
upp på HM för att kolla in kläder. Undra vad man kan köpa
till små tjejerna? Det finns så mycket. Men vi hitta
IN & FINN också, här finns så mycket roliga
saker. Men det  blev bara schampo,
Vanish, tandkräm. Så det är
ju så då. Pia och jag
säger tack för i
dag, vi skall
ses i
morgon.
 
 
En kaffe hos
Camilla, hon ser lugn
och fin ut, det är bra. Jag vill
inte att allt skall vara i stress mod.
Skall nu iväg och handla, Linus och
Camilla skall fånga Pokemon, jag släpper
dom i Solbo. Jag fortsätter till Willys, Tumba
köpcentrum. Det blir en hel del, korv, ost, mjölk,
yoghurt, bröd, kyckling, senap, ketchup, klorin. Jo 
jag behöver det för toan. Jag vet att det inte är bra 
men jag jobbar på det.
 
Väl hemma och dessa jävla kassar, har man ont eller har jag ont?
Nu är det skit ont. Så det är för jävligt att man alltid gör
samma sak. Jag måste ta min dramaten med
mig. Fan detta går inte, helvete också.
Var är barnen när jag behöver
dom ....... Nå ja jag är rätt
envis och skall klara
själv.
 
 
Har ju barn
som har det också.
Så så är det, envis jävla tant
som inte ber om hjälp när jag verkligen
behöver. Undra hur jag skall göra när jag opererar
min rygg? Den dagen kommer ju ny så ja detta blir så jobbigt.
Camilla kommer att vara på sjukhus, och ja Jimmie bår 10 min bort,
Juhani jobbar till 20 oftast och åker hemifrån runt 10 Så det är snålt om
tid. Min man är i Eskilstuna. Intressant forum.
 
 
Kvällen är här och jag och min man äter falukorv. Det är så gott om man
fixar den på rätt sätt. Välstekt i ugnen och så massa ost. Det är det
som är.Ja vi har potatis till och senapssås. Så jag gör kväll
på soffan och sen är det bara att ligga och vila.
har så ont. Jävla rygg. Jag somna vist
på soffan i en och en halv timme.
Det var skönt men man
blir lite förvirrad.
 
 
Så min
säng ropar nu
är ju klockan 22.00 dags
att sova i sängen. Tack för att
du tittar in så trevligt.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0