Prata i telefon

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191016
 
 
GRATTIS 
 
Finn
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är en
ny dag och jag
har så jävla ont i kroppen
och känner mig en smula öm överallt.
I natt har jag varit uppe och tagit värktablett,
Ipren för att hoppas på en lindring. Nu är man i stället helt
krossad och man mår apskit.
 
 
Det hindrar inte mig från att ta tag i min dag och se till att jag
har det gott. Jag har det bäst och gör min dag till den
bästa. Ja så enkelt är det och så enkelt kan
man leva livet och ta allt skit  med
en klackspark.
 
 
Livet är
kort och det är inte
så värst bra att slösa bort
med skit, så jag skall ta denna dag med
respekt och omsorg. Jag skall andas och bli ett
med själen. Fyller lungorna med massa syre, så nice,
andas ut och bara känner hur uppfriskande detta är.
 
Frukost och sen lite behövlig mer yoga, hitta
en balans som är bra. Det är lite läsning
som också kan vara bra. Jag hoppas
denna dag är full av lycka och
mys time. Jag har att göra
så nu kör jag denna
dag.
Det blir
övningskörning
med sonen, det blir lite Linus
tid i dag, kul. Han är ju svår att få
tid med. Massa läkarbesök och annat skit.
Men nu skall han få hänga med mormor. Vilken
lycka, eller hur Linus?
 
 
Det blir lite kaffe med Camilla och Thomas, det är massa saker som
skall vara på sin plats och inför allt så allt skall noga planeras
och ut stakas. Killen mår lite illa i dag hoppas det släpper.
Jag skall nu ta tag i min kväll som kommer och
min man som kommer hem i dag.
Middagen är klar.
 
 
Vi äter och
jag dör av matkoma,
inte så kul. Ont i magen och
super trött. Men matsmältnings proceduren
får ta sin tid. jag dör här på soffan. Tittar på tv:n och
får en super ide om att dammsuga fläkten i datorn. Den har ju
stängt av sig ett par gånger i dag så det är bara att kolla in läget.
 
 
Ari hjälper mig och så är det bara att sätta i hop den, lite så där orolig blir jag.
Tänk om den inte startar, oj alla kort, detta är inte bra måste skaffa en
intern hårddisk. Ja det få bli mitt nästa köp tror jag. Nå väl allt ser
bra ut.  Då är det klart, tack kära mannen detta fixar du
ju bra. Jag älskar när man kan fixa själv och
slippa be om hjälp. jag har gjort detta
själv på Passvägen vet jag.
men nu hjälpte min
man mig.
Jag skulle vilja
ha lite kaffe men är för
lat att fixa det just nu. Så jag skall
titta på TV och se nyheter från sängen.
Det är så skönt att bara ligga där och slappa.
Men man somnar ju så klart.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0