Regnig dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
191026
 
 
GRATTIS 
 
??
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då skall
jag starta denna regniga
lördag och se vad som kan hända i dag.
Inget planerat och inget jag vet att jag skall göra.
Jag vet nu att det är 5 grader och massa regn, tror det
skall sluta runt lunch, men man kan inte så noga veta, Jag hoppas
det i alla fall. Hörde att kallare väder är på G nu ner från norr, så det är
bara att ta fram tjockare kläder.
 
Frukost och bra relaxmusik är det bästa jag vet på morgonen.
Jag hoppas att det är massa saker som kommer och går i
hjärnan under en dag så att starta den med bra saker är
nog ett stort plus. Bra saker som andningsyoga,
bra frukost och relaxmusik. Så kan man
njuta av dagen efter det.
 
Då är det frukost.
Jag skall lugnt sitta och
få alla mina goda saker i mig och
njuta av morgonen. Så underbart detta är vilket
lyft och känslan blir så stark. Kan ju lyssna på detta hela dan.
Så skön musik det är, ja så är det.
 
 
Camilla vill ha lite fikasällskap och undrar om jag kan komma ner.
Pappa skall ju kolla trav så han kommer inte med säger jag.
Nä hon vet ju det. Så lite fika med pannkakor kan väl
vara gått. Jag kör dit och lämnar Linus en
pokemon. Skall leta mer efter Juhani´s
gamla. Jag tror att det är så
mycket som bör ligga
på vinden.
 
 
 
Ja det
är ju skönt att
hänga här och bara
vara inga måsten eller
fixande. Bara kaffe och skratt.
Jag måste ner till Willys, panta och handla.
Ringer gubben för att förvarna om att bära påsen.
Då är han där också, så det är ju bara att fara ner då.
Handlar mat, pålägg, ägg, bröd till Ari ja det är väl det tror jag.
 
Så mannen då skall vi göra kväll och det blir som vanligt, vi äter
tillsammans sen spelar du och jag tittar på tv. Skulle ha varit
till gravarna i dag men det blev inte så. Du glömde.
Jag vill inte tjata men du glömmer de saker
som är viktiga för mig. Du skulle aldrig
glömma en travlördag. Nu är jag 
skitarg. 
 
Jag kollar
på "Så  mycket bättre"
helt okej. Sen var det nyheter.
Tror jag somna efter det. Vakna nu
igen 00.10 och då sitter gubben och spelar än.
Nu måste jag sova detta går inte.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0