Simma, och till jobbet.

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191022
 
 
GRATTIS 
 
Marika & Marita
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall jag fixa och trixa mig klar med morgonen
som ett underbart brev på posten kommer
min frukost nu jag skall allt njuta  till
100 % och se till att allt är så
bra som det går. Jag tror
att det det bästa
att starta så.
 
Det var det
nu skall baddräkten på
och jag skall till Älvsjö och ha en
hård träning med vattengymnastik. Det är
så skönt efteråt men jobbigt under tiden. Ja så är
det så nu kör jag.
 
 
I dag blev det en riktig irriterad PH. Det är sällan men
när det händer fy fasen, man blir mörkrädd. Jag
skall parkera bilen och det fungerar inte,
automaten tar inte kort med chip.
Alla kort i dag har chip
Då skall man
ladda ner
en app.
 
 
Okej
det kan jag göra, men
se det går inte. Då skall jag ringa bolaget
Jag hamnar som nr: 2, väntetid 12 minuter,detta sas i
15 minuter, sen blev jag nr: 1 och väntetiden skulle bli 3 minuter.
Det sas i 7 minuter. Då svara en tjej och hon visste inget så hon
koppla mig vidare .
 
 
Jag fick vänta i 5 minuter fast jag var samtal ett. Den tjejen
kunde inte heller fixa mitt problem. Jag blev kopplad
vidare. Här svara en kille och han kunde hjälpa
mig att ställa sig på hans parkering........?
Men om jag då står fel kan ju inte han
hjälpa mig, va???
 
 
Det är tydligen
flera bolag på samma
parkering, men snälla!!!!!
Ett böter på 900 vill jag INTE ha.
Så jag åker där ifrån, arg som en uppretad 
björnhona med ungar. Jag skiter i detta, jag åker här ifrån.
Arg som ett åskmoln och redigt sur är jag. Tur att ingen sitter i min bil.
 
 
Jag kommer till Huddinge, tar en kaffe på macken och andas ett tag. Det
var jobbigt. Nu måste jag ringa Aleris, Älvsjö. Hoppas jag får tag
i dom, men nej inte då, numret var överbelastat och
jag skall försöka senare. Ja ja jag åker till
jobbet, kan behöva kramas lite
med någon.
 
 
Jag tar
mig in på B
och där är Pia. Hej 
Allt väl? Jag tittar upp och hon
ser, oj vad hände här? Jag berättar och 
det kändes skönt att få ut det lite. Nu så är det bättre,
vilken tur. Jag ringer Aleris igen, fortfarande ingen där. Ja ja jag
får väl tag i dom sen då.
 
 
Jag och Pia skall luncha och sen kolla lite annat. Vi skall bara vara och
inte har vi något bestämt. Jag skall titta på ett par gympaskor
om man springer på ett par billiga. Mina är lite väl trasiga.
Nu när ryggen skall op bör man ha bra skor.
Så vi säger tack och hej på
eftermiddagen.
 
 
Jag tar en
sväng till Camilla
och känner att detta
kaffe var smaskens. Vi sätter
oss i soffan och snackar lite. Jag hoppas
hon kan få en liten ljuspunkt i livet, för hon är så värld
det. Jag hoppas att alla skulle se det, en tjej som blir utnyttjad för
sin snällhet.
 
 
Linus har en kompis där och det har skit roligt på
övervåningen. Här är det orkan lek med
super skratt. Så härligt att höra ungar
skratta från tårna. jag skall
ner till centrum. Skall
träffa en kompis.
Skit kul.
Snackar en
massa, och det är
så kul att ses, vi måste
ses igen, jag kör hem henne och vi
tackar för i dag. kram hälsa familjen.
 
 
Jag känner mig glad och nöjd med allt i dag så
jag kan lätt vara helt nöjd med dagen.
Det blir kväll och jag skall sova,
det blir bara pang så
somnar jag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0