Träffa Camilla, Thomas och Linus

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191006
 
 
GRATTIS 
 
Jenny & Jennifer
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då så ny dag den börjar ju inte så bra då min man
får ett utbrott. Det händer sällan men nu hände
det, han är väldigt högljudd och tror att han
är King Kong. Det tror alla män, dom
låter så mycket men herre gud
dom är ynkliga. Massa luft
bara inget annat.
 
 
Jag har
intagit min frukost,
skall väl nu läsa lite och
så är det duschen och kläder på.
Det är helt vanliga rutiner för min morgon.
Inga avvikelser eller något annat. Jag tror att det
bara är lite tråkig dag i dag man kan ju inte vara säker på
att det blir super bra.
Sur gubbe är inget att hänga i julgranen så då skall jag allt se till att 
han INTE pratar med ig. Han tror att han har  makt över mig,
sorry det är ingen karls som är värd den makten. Jag 
äger mig själv så det så. Prata inte med mig...
Så nu går jag tillbaka med att ha
en bra förmiddag.
 
 
Camilla har
promenerat en bra
bit så nu skall hon komma till
mig. Hennes familj är på Hågelby och
jagar Pokemon. Thomas besluta att komma
över han också, lite lunch på stående fot i Tuna.
Trevlig, väldigt trevligt. Sånt gillar jag.
 
 
Så blir det kaffe och lite prat om världsliga saker. Så härligt att kunna
umgås med min kära dotter, hon är lite disträ och orolig
men det är bra att hon kommer från huset lite och
känner på marken runt om. Ja man skall nog
vara på många olika ställen för att
känna att allt fungerar. 
Vi är där för dom.
 
 
Så bestämde
vi att vi skall äta med
Camilla och Thomas i kväll.
Det skall bli Parisare, det gillar Ari
skit mycket. Så blir det. Vi, jag och Ari,
skall till gravarna.efter middagen då det är
mörkt och ljusen syns. Man kan sätta upp lyktor
och tända ljus nu, det är så bra det.
 
 
Vi har en eftermiddag som är helt okej och jag kollar på tv och
dricker kaffe. Min man sitter och spelar, vad annars??
Så skall vi åka då, det är närmare 18.00. Jag 
känner på mig att det blir inte så bra med
att åka iväg, Ari säger typ " oj vad
sent det är, men så trött jag är,
skall lägga mig tidigt."
Så han skall inte
med.
 
 
Vi kommer
hem och jag tittar
på Beck från sängen, Ari
tittar på friidrotten. Det får nu
vara dagens sista, tack och hej.
 
 
Ja jag har sätt att jag har lite nyfikna
läsare fortfarande . Hoppas ni
hittas något skoj att
läsa om.
 
 
Jag bjuder på det.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0