tränings dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
191023
 
  
GRATTIS 
 
Severin & Sören
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Nu är jag på banan igen och denna dag skall bli super.
Så jag börjar då i badrummet med allt vad det
är, sen går jag och klär på mig mina
träningskläder. Då skall jag ta
itu med min älskade
frukost.
 
Njuta och 
vara helt relaxat, njuta
av ett ljys och massa mys stämning.
Så elegant så härligt så ..... jag bäst. Jag bara
älskar min stund i livet. Jag har ju helt galna ideer men
dom är bra... för mig för dom är ämnade för mig. Ja så är det.
Alla har sina saker så jag har mina.
 
 
Jag jag kanske skall titta lite på nyheter innan jag far i väg. Jag skall ju till
sjukgymnastiken. Jag skall ha Camilla med mig. Hon går ju också där 
för sin ljumske och nacke, vilket troligtvis är SLE. Men det vet
hon ju om så hon vill ju bara ha lite övningar och någon
som bombar nacken/axeln.
 
 
Jag  kör så det
ryker, nä det går ju
inte, men jag gör det bästa jag
kan just nu. Så alla maskiner är då gjorda
nu är det fritt program på golvet, ha ha ha. Jag har
balansträningar och magträningar. Så detta blir så
bra som det bara går.
 
 
Jag blir till slut klar och nu skall jag ta och åka till Camilla för lite lunch.
Det blir en eftermiddag med familjen och sen massa kaffe.
Dock inte överdrivet, nej nej så där lagom.
Jag har inte fått i ordning på op.
tiden så jag hoppas
att den kommer
snart.
 
 
Jag skall ha lite 
lite is i magen men på
freda måste jag ringa då är jag i stress.
Ja det är ju nu så då att jag skall hem för att
förbereda maten. Min man kommer hem så det skall
vara klart tänkte jag. Vad skall jag göra?? Kyckling blir det jag
tänkte köra på det så blir det bra. Kan ta ett tag men det är ju okej han
är hem efter 17 någon gång så vem har bråttomt?
 
Middagen avklarad och seg som ett tuggummi blev jag, kollar på
tv som vanligt och gubben spelar som vanligt ha ha ha.
Ja det är så och det kommer att vara så för alltid.
Jag segar till ännu mer och lägger mig
kollar sena nyheter och så
kommer gubben.
 
Sova sött 
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 
Bilder tagna från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0