Var hos Kicki

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
191024
 
 
GRATTIS 
 
Evert & Eilert 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Har startat min dag alldeles för tidigt jag kommer falla i
koma i eftermiddag. Det betyder att jag skall
försöka hålla mig vaken vilket inte
kommer att gå, jag tror att
det är jobbigt men gör
ett tappert försök.
 
 
Frukost,
ja det är det jag
börjar med i dag. Den är
god och efterlängtad. Ja skall njuta
av den ett tag så jag kommer tillbaka när jag är
klar. Så nu har kaffet slinkigt ner också, då kan man börja
med badrums bestyret. Kalt som fan, kläder på och jag är klar.
Häpp......
 
 
Jag skal i dag köra min kära sladdunge till jobbet och det blir ju bra.
Jag skall ju vidare till Kicki som bor bortåt Fruängen. Så
Juhani kör till sitt jobb det går bra han skall bara
putsa lite i trafikskolan och sen köra upp.
Då så killen ha en bra dag och
sköt dig. Vi ses hemma
senare.
 
 
Jag fortsätter
fram på E4:an och allt
ser så bra ut. Hittar gör jag också.
Hittar en parkering så jag kan ställa Bee där nära
centrum. Då är det bara att traska upp två trappor, utan hiss.
Så klart det är ju fan också, ha ha ha. Här träffar jag på en lite fin vovve
och så Kicki Hon bjöd på kaffe och en god äppelkaka.
 
 
Vi snacka och det var så trevligt. Givetvis glömde jag paketet
till Kicki i bilen. Men det kan vi hämta sen när jag skall åka.
Nu snackar vi skit så vi kan mår bäst. Vi snackar lite
om Linus och hans prognos och hur det kan bli.
Hon berätta lite om USA tiden och vad
hon vill göra nu nästa år.
 
 
Jag fick denna fina trollslända av Kicki i dag Tack.
 
Både hon och
jag kanske är pensionärer
då ha ha ha. Det kan ju vara något,
jag hoppas det. Henne vill jag ha nära mig,
en fin underbar människa. Tiden rusar iväg och
jag har parkering till ett så jag skall allt komma tillbaka
till dig kära vän. Vi tar oss ner till bilen där jag ger henne min
present
 
Så nu skall jag hem och vila kroppen lite. Det är ju fullt ös på mig i dag.
Jag tror jag har fått en liten socker kick. Jag får ett mess av
ena sonen. Han har huvudvärk och behöver då tablett.
Hans ögon krånglar också. Ja då skall jag fixa
det då. Ipren blir bra och lite saft.
Han tackar och sen
kollar vi knoppar.
 
 
Jag vill
ha nya då jag inte
gillar dom jag har. Dom är
trista och formlösa. Så jag såg  några
där, svarta metall, fyrkanter. Skit snygga men då
kostar en knopp 65 kronor och jag skall ha 30 st. Lite mycket
blir det. 1.950 skulle det bli, hm nä lite mycket tycker jag då.  Jag hyr ju
bara min lägenhet, vill man då lägga ner så mycket?
 
Så kommer jag då åter hem för att titta på posten, jo jag skall till Nacka och opereras.
Yes nu kan man äntligen se ett slut på detta skit. Jag tycker det skulle ha
fixas för länge sen men det tar ju tid sånt här man skall till 10 olika
undersökningar för att just få den rätta. Men nu är det på G
 
 
Så kan man ta sig i säng nu, jag är så seg och känner att jag måste vila.
Skall titta på expeditionen som börjar i dag på 4.an. Kan vara
kul att följa. Så man tar det varligt och vilar samtidigt .
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
 
SUPER GRANNY
 
Bildet tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0