Ari kommer hem

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
 
190925
 
 
GRATTIS 
 
Tryggve
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har vi en väldigt förkyld dag och febrig, denna dag kan bara
inte bli bra alls. Så jävla förkylning hoppa på någon annan
inte mig. Jag har varit tillräckligt tycker jag. Jag kommer
att vara sängliggandes i dag. helt klart i sängen.
Satan vad jobbigt. Men man får gilla läget.
 
Petar i mig lite frukost vilket inte
är så lätt. Men man måste om man skall bli
frisk sa en mycket klok kvinna till mig när jag var barn.
Hon sa också spring aldrig efter bussar, tunnelbanor och män,
det kommer alltid en till. Hon sa också akta dig för idioter. 
 
 
Det skall man verkligen ta på allvar, det kryllar om dom, dom
tränger sig på väldigt nära också. Hur läskigt som helst.
Jag hoppas att det är mindre av den varan när
man dör och kommer till Nangijala. Då
slipper man eländet.
 
 
Lunch time, orkar inte fixa något, febern vill inte ge sig så tråkigt.
Jag har så mycket att stå i och nu är jag lite strandad.
Men vem fan bryr sig, jag skall nog få fart på
skiten sen. Just nu skall jag bara bry
mig om att bli bättre.
 
 
Dagen rullar på och snart är det middag. Jag väntar på min man
som skall komma vilken dag som helst. Ja så är det och
så blir det. Jag hoppas att det kommer gå fort denna
eftermiddag/ Kväll. Vill bara sova och sova
länge i morgon halva dan eller så.
 
 
Middagen i dag blir falsk walewska.
Det var ett tag sen så det blir det, hoppas han
är hungrig. Sen skall jag bjuda honom på kaffe och så
är det kväll och jag kan lägga mig. hurra. Hoppas på att det går
fort som fasen, dagen skall ta slut på ett kick.
 
Det blir lite tv och så i säng.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0