Då är det måndag

 
SUPER FARMOR BLOGG
Vecka 39 dag 266 på året
 
 
190923
 
 
GRATTIS 
 
Tekla & Tea
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag åter en ny dag, jag mår lite bättre och jag hoppas att den är
på väg bort, jag tror inte jag pallar att ligga mer i en säng. Detta
är skit och pannkaka. Så jävla trist, jag kan inte hitta på
mer att göra allt är förbrukat. Mina ideer är slut
det är bara tråkigt som fan.
 
Min frukost
måste jag ha i mig så
den kan jag ju göra och sen är det ju
så att jag kan sätta på mig onepiece som jag
har då bryter jag lite och jag kan ligga på soffan. Så
jag kommer att fixa denna dag också.
 
 
Ligga på soffan. Det är upp och ner i sömn man mår som
en skit, vilken jäkla förkylning. Ja jag gör ju inte så
mycket så det finns inget att skriva om i
dags läget.
 
 
Lite middag
till min skitunge det
skall jag kunna fixa, men satan
i gatan så tufft det är. Nu är det gjort och
jag skall inta sängen. Jag pallar inte att stå upp.
Men först skall jag prata med Pia och invänta
samtal från gubben.
 
 
Gubben berätta att barnen sov så jag får allt ta dom i morgon.
Tråkigt men sant. Kan ju lägga mig då, titta på tv och
mysa, jag har ju ett täcke som är ganska okej.
Varmt när jag behöver värme, svalt när
jag behöver svalare under täcket.
Det funkar inte 100% men
är skönt ändå.
 
Ja men se
här kommer han nu,
skitungen. Ja du kan äta och så,
så kan du komma in och snacka om du vill
eller gå i säng. Han lade sig på en gång, han skall upp
tidigt i morgon.
 
Ja jag säger god natt också.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0