fortsatt förkyld

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190924
 
 
GRATTIS 
 
Gerhard & Gert
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag och jag är inte bättre, jag har hosta och en satans feber.
Men det blir bättre bara man kan titta framåt. Det 
jag skall göra nu är att ta en dusch och
sen blir det min underbara
goda och nyttiga
frukost.
 
Så kan
jag passa på att
andas, koncentrera mig på
min andning, djupt ner i lungorna
det skall kännas lite i lungorna. Man andas ju
lite fel då vi inte putar ut magen vid inandning. Det är
då vi sträcker ut lungan helt och får ner luften i botten. När vi
andas ut sjunker magen in, så andas man och det är svårt att övertyga
tonårsflickor att göra rätt, men de kan ju lära sig i vuxen ålder kanske.
 
 
Som det verkar är kulmen nådd på min förkylning så jag har massa feber
massa ont  ett explosivt huvud och lite mer av allt annat. Jag skall
väl klargöra att jag annars har full kontroll på allt som rör sig
om min blogg, den rullar på som om den vore en
miljonaffär.Någon som vill investera i
min vardag? 
 
 
Min svär son
Thomas är en ängel av
dess like, han åker och handlar till mig.
Han ser till att jag har de som jag behöver när jag
nu ligger här och är sjuk. Vilken tur jag har. Ja då kan jag
strax göra kväll och se till att jag får en ordentlig bra kväll. Jag
skall titta på tv och det är ju hur bra som helst lite te och sen skall jag
sova. Det blir inte så mycket som händer här just nu, man får hoppas på
morgondagen.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0