Hunnit med en hel del.

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190906
 
 
GRATTIS 
 
Lillan & Lilly
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då  är det fredag och jag är uppe så klart. Jag skall på
sjukgymnastik och träna över kroppen så den
blir rakare och benen så dom blir starkare.
Bra att ha inför min op. Men jag är
klar med ruta ett och skall
gå till ruta två. Min 
frukost.
 
Njuta av den
och framför allt andas in
en balans i kroppen. Allt annat utanför
är just nu helt oväsentligt. Jag bara känner mig stark,
så stark. Inget kan fälla om kull mig INGET. I dag är jag bäst
och det är mitt måtto i dag. Andas in och håll, andas sakta ut genom näsan.
Så vilken rymd.
 
 
Då så är nästa allt som det skall och jag kan nu be ge mig mot min
sjukgymnastik, här skall tränas. Är på cykeln först för att få upp
värmen och komma i gång. Ja det är bara att köra på
och här kommer min sjukgymnast. Vi skall 
nog börja med balansen. Okej  det
är inte så svårt tror jag,
Ha ha vilket
skämt.
 
 
Jag höll på
att ramla x antal
gånger och det var fasen
inte lätt, mitt ben värker satan
och hur blir det nu? Ja jag skall bita i
hopp och fixa det, måste. Klar för i dag, nu
skall jag till centrum.Träffa Ingela, min bästa vän.
Vi tar lite lunch och så lite kaffe, två kaffekärringar i
centrum kan ju bli kul som fan.
 
 
Jag fixar flingor till Linus, lämnar Ingela vid tåget, åker hem
med flingorna till Linus, allt har gott bra, han var i
skolan i dag. Skönt med lite vardag för
honom. Nu tar jag en påtår med
Thomas och Camilla. Lite
snack sen skall
jag hem
 
 
Nu är jag då
hemma och sitter och inväntar
min man, han skall dyka upp snart hoppas jag.
Eller så blir han sen som fan. Men det gör inget maten
är klar och jag hoppas att det blir super bra. Men det tar nog
en bra stund märker jag. Jag har pratat med Jolin i telefon, vilket jag bara
älskar hon är så go den tjejen. Hon sprudlar av glädje, jag blir glad av att bara får prata
med henne. Vilken glädjespridare.
 
Så min man är mer sen är så, han är kvar i Eskilstuna. Jag kan göra lite
små andra saker, poppa musik, spela kortspel på datorn, bara
invänta min man.  Kolla på TV och se vad som kommer i
kväll, ja med se där här kommer .han ju. Fixa
middagen som är klar på fem röda.
Vi äter och han skall bara luta
ryggen, och satan i gatan
vad han somna
tungt.
 
 
Jag
skall nu
hämta Juhani som
jag lova. Han ringer och jag
svarar, jag kommer om 55 minuter.
Han svarar, jag slutar nu! Men du slutar aldrig
19.00 . Jag kan komma nu. nä skit i det jag tar bussen
säger han. Men ... okej, vi lägger på han ringer igen, jo kom, jag
har en sak jag kan göra innan du kommer, Okej jag kommer
 
 
Klockan är på min sida och jag är vid hans jobb 15 min senare.
Nej jag körde lagligt som man skall och det bara flöt
fantastiskt bra. Så min fina son då är det träning
igen, jag kommer dock inte köra dig till
Jordbro det är för långt i dag,
mitt ben värker 
Så du vet.
 
Kommer hem,
min man sover än och
jag tänker inte väcka honom.
Nu får han sova. Han väcker mig klockan
24.00 och säger att han råka somna på soffan,
nähä säkert. I bland undrar jag, men bara i bland. Ha ha ha 
Jag skall somna om nu och jisses det funkar .......Zzzzzzzzzzzzzzz
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0