Hur vanlig är denna dag ?

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190907
 
 
GRATTIS 
 
Kevin & Roy
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag helg och det är lördag, jag känner mig inte så värst
engagerad i dagen då jag inte är på humör. Jag känner
för att ligga i sängen hela dagen ,men det är INTE
bra för min rygg och mitt ben så upp och
röra på mig lite. Jag skall nu då ta 
en liten frukost. Njuta av den
och så hitta balans och
njuta av dagen.
 
Läsa nyheter,
duscha står också på att
göra listan, jag har en svart bok med
gula sidor som är en skön bok som jag kan skriva i
alla mina känslor. Det kan tyckas lite konstigt då jag har denna
att skriva i. Här är min vanliga daghändelser skall stå i men det finns alltid
någon som skall kasta skit på mig för att jag skriver vad mina känslor är. 
Det är nu uppdelat så jag slipper allt skit hoppas jag. Jag skall i dag
träffa Camilla och Thomas så klart Linus också. Det blir vad det
blir för jag har inga planer. Min man skall iväg men kommer
hem sen så då skall vi göra något. Kan bli vad som.
Inga planer, men jag tror travet kommer att 
vara nr: 1 Så nu derar jag ner till
Brinken.Skall hälsa på
Linus och Jackson
 
 
Så klart jag
skall dricka kaffe också
det gör jag alltid, allt enligt barnbarnen.
Så det är en stund där och så är det lunch och
Camilla bjuder på korvgratäng. Super gott. Ja lite mer kaffe.
Hej då killar nu skall jag invänta Ukki så vi kan kanske göra något.
eller inte beror på min mans fantasi i dag, den är nog lite fyrbent i dag.
Så nu kommer han hem och då vett jag att det är trav, han skall kolla trav hela
dagen. Det är slut vid 19 tiden lite tråkigt. På den här tiden hinner jag verkligen sega till mig.
 
 
Jag tittar på film på TV och sen lite underhållning. Ja det är ju helt
vansinnigt tråkigt. Jag hoppas att han inte kommer att vara på
datorn hela kvällen. Efter som han inte vill se filmen jag tittar
på börjar han spela på datorn. Då så då vet
jag.... inget annat är tänkbart . Så synd,
vi kunde ha gott på bio eller bara 
tittat hemma på en film.
 
Nu när klockan
är 22.20 vad vill du se
på?? Ja jag skall se den här klart
sen vet jag inte. Han lägger sig på soffan,
på exakt tre sekunder sover han. Jag lovar han
sover och snacka om att somna hårt. Inget väcker han
nu. Tror han kom in till sängen efter fyra timmar på soffan. så är
det med Ari. En helt vanlig fredag eller lördag samma sak, nu får jag
vänta och se hu söndagen blir.
 
Ja jag skall nu sova också.
tack för dagens intresse.
Må så gott.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0