Kaffetåren här och där

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190911
 
 
 
GRATTIS 
 
Dagny & Helny
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det onsdag och jag har en halv fri dag, jag skall bara träffa ACP
en kort minut, hon skall ju vidare till jobbet så vi kommer bara
att ses lite snabbt i Huddinge. Så vad händer mer?? Jag
skall kolla om jag får en tidigare tid. Vilket kan
vara mycket bra, någon som lämnar
återbud. Håller tummar.
 
Nu skall jag 
jag ta min frukost och
få en bra och skön morgon, 
få min själ och kropp att komma
i hopp som en. Det är en skön morgon,
visserligen är det  molnigt med det är i alla
fall 14 grader. Så det är skönt ute. Jag har då
bara att starta dagen och njuta av frukost.
 
 
Jag har nu fått sällskap av Linus, hans mamma och pappa
skall på möte med skolan. Det är ju viktigt att allt
kommer i gång så alla vet vad kanske men
ingen vet vad ännu, på fredag vet vi.
Nu skall jag starta dagen och
ringa till Aleris Nacka
spännande.
Ja jag har
en tid.... Jag har också 
anmält mig att vara tillgänglig om
det kommer ett återbud. Så det känns bara
bra just nu. Ja då kan jag åter gå till de jag skall göra i dag.
Camilla ringer, sätt på kaffet mamma vi kommer nu. Okej på med
kaffehurran och se här nu kommer dom. Kaffe med lite info om skolan
och hur vi går vidare. Sen åker Alla hem och jag skall träffa ACP i Huddinge.
 
 
Nu kan man lugnt dra i väg, plockar upp ACP och kör vidare till 
Västergården, här skall vi nu ge Catharina en liten blomma,
Jag är ett moraliskt stöd, man vet aldrig vem som
kan komma i korridoren. Det var lugnt och
ingen kom. Så jag krama Kicki och
jag krama Catharina även
Inga och Sevim.
 
 
Vi vare där en
kort stund, vi skall ficka också,
ACP skall till jobbet. Jag vill ju hinna
fika med henne. Så tillbaka till Huddinge och vi
tar en fika på Castello. Hinner sitta där i 45 minuter
så det känns bra. Nu skall vi vidare, hon till jobbet och jag
till mitt hem. Jag skall stanna till hos Camilla. Vist ja jag skall ju
köra henne till Tullinge, det är hennes tur hos sjukgymnasten. Det 
är okej för jag har lite frågor jag vill veta också. Vilken sjukgymnast vi har...
Helt otrolig. Hon är kunnig på alla områden, hon ser när det är spänt och hur
det buktar och så. Nu är det kläm time, aj vad Camilla får ont. Hon har
spänningar på hela nacken och axlar
 
 
 
Vi blir klara och Camilla vill bjuda på en fika. Det går så bra så. Jag hoppas
att hon har lite av go fika i dag jag behöver det, Havrekaka det blir super.
Thomas meckar bil, bromsbelägg, jo jag vet de Hur kul är detta??
Måste ju byta mina också. Ja så är det och så blir det.
Nu skall jag hem och fixa middag till Ari han
kommer runt 17.30 Även Juhani
är hemma för att äta
tillsammans.
 
 
Trevligt med
middag med alla i
mitt hem i dag, Juhani
och Ari inte illa pinkat är en onsdag.
Sen till kommer det att min son spelar och
Ari skall kolla trav eller skulle göra det. Han somnade 
på soffan och jag lät han ligga där ett tag, sen skulle jag väcka
han, ha ha ha han skulle bara tvätta en häst till. Vad kommer allt i från?
Ha ha ha . Nå väl andra gången jag pröva fick jag upp han nu kan han sova i
sängen.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0