Kolmården

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190901
 
 
GRATTIS 
 
Sam & Samuel
 
 
DAGENS CITAT
 
   
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
I dag mår jag skit. Huvudet värker och nacken är stel.
Jag hoppas att det är en övergående fas och
att det släpper. Jag har ju lite att stå i
nu när det är söndag. Eller 
skall jag bara skita i de?
Ja det återstår
att se.
 
Jag skall
nu i alla fall ta
tag i min frukost och
njuta av den en stund. Det
blev en frukost med min man, han
kom upp och åt han med. Så nu är vi
uppe båda två. Jag hoppas att vi kommer
igenom denna dag och att vi kan bara 
 
 
Tar mig lite kaffe, så jag slipper huvudvärken den är jobbig.
Nu skall jag njuta av den och invänta min dotter.
Det är ju bara att köra på så det ryker.
Men då blev det Kolmården i
dag.
 
 
 
 
 
 
 b
 
 
 
  
 
 
 
Så var denna dag slut och vi också. Helt galet på slutet med regn
från hell. Det blev verkligen spöregn. Hur mycket som kom
ner? Ja typ en hink överallt. Eller nä hela Atlanten.
Oj vad vi var blöta. Helt galet. Bilresan
hem är lite sådär frusen/ blöt
och trött.
 
Hemma har min
man gjort maten och det var
inte illa, så är man seg och trött. Somna
fort i dag, kommer inte vara några problem där inte.
Ja det är bara att säga tack och hej i för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0