Lycka till SSK

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190920
 
 
GRATTIS 
 
Elise & Lisa
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Hej Herr X och fru X, och alla andar som till hör ert följe,
kul att se att ni tittar in. Jag hoppas ni vet att det finns två sidor på ett mynt.
Ja jag skall hälsa mina andra läsare också så klart glömde det .
 
 
Då min vän skall jag ta tag i en rysligt kall morgon.
Det är också min ena sons födelse dag så
Grattis till min son på  36 års dagen.
Hoppas du får en tårta
och paket av
barnen.
 
Jag själv
har skickat med
Ukki paket till dig och
då skall man säga lycka till.
Jag sitter på min kammare och undrar
om jag skall börja med frukost i dag. Det känns
som en strålande ide. Njuta av den och sen är det bara att 
få igång hela maskineriet och se vad denna dag kan komma fram med.
 
 
Jag har lite att stå i och jag skall nu ta en sak i taget. Jag vill ha kaffe.
En påtår kan aldrig vara fel så då måste jag fixa med kaffe.
Ja detta blir bra, min lur ringer och det är
skitungen, han blir hemskickad,
han är för förkyld att
jobba. Så jag
kommer.
Det blir
ju bra om du
blir hemskickad då
tycker dom att du är en
snorunge på riktigt. Ja ja nu får
du vara hemma ock kurera dig så att
du kan återvända på måndag. Ja jag skall nu
plocka upp presenten från Sevim så vi kan ge Catharina
ett fint hej då och lycka till. Vilket kalas det blev, Catharina har
bakat annanaspaj och köpte glass också. Så gått, fin blomma köpte
vi och presentkort på Guldfynd.
 
 
Det blev väldigt många timmar här, hur skall jag hinna med detta, 
Ja det blir nog super bra hoppas jag. Jag snackar med
kollegorna och det är så kul. Saknar dom verkligen. 
Hoppas nu att detta bli bra och att vi kan
jobba i hopp igen, jag tycker att det
är skit fina kollegor som
man har
 
 
Jag vill och
hoppas att jag kan
fortsätta ett par år till, skulle
sitta fint för pensionen. Jag har ju
tjänat in en del men det jag blir mest
irriterad över är att halva lönen försvinner.
Och att man skall skatta pengar som redan är
skattade. konstigt system.
 
 
Ja den dagen den sorgen, i dag är vi hoppfyllda och det är inte
så lite heller. Jag kommer säkert bli super bra. Jag kommer
säkert att kunna dansa salsa sen eller hur. Men i dag 
är det bara att bita i hopp och gå vidare, det är ju
satan så jobbigt. Nu så hem till min man
han bör vara hemma nu tycker jag.
Skall fixa god mat till två män.
en som är trött och en
som är snorig.
 
 
Fixa middagen
med klyftpotatis, schnitzel och
bea hur gott var inte detta? Det var bara
att duka fram nu när detta är klart. Det är bara att
Njuta och se kvällen an, det är ju allt detta för en bra
kväll. Ja det är sådant som krävs. Nu blir det lita TV och mannen 
skall spela dator spel.
 
 
Ja det är som det är så jag tar min dag/ kväll och kollar på IDOL.
Då är det ju allt detta som är roligt som inte blir rolig, jag 
somnar ju. Så tog min kväll slut.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0