Marknad Sigtuna

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190831
 
 
GRATTIS 
 
Arvid & Vidar
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då har jag en lördag och jag sitter framför min dator
och undrar varför den är så slö.och mitt hjärta
hoppar, alla mina bilder jag har på den.
Oj oj detta är ju inte så bra. Bäst 
att kolla upp den, jag kom 
just i håg att den där
hissen är sönder
igen.
 
 
 Vi fick gå
upp i går kväll och
det är så jävla jobbigt. Helvetes
hiss kan man inte bara låta bli att sparka
på den eller att förstöra saker. Jag känner att detta är
hel galet. Sätt upp kamrer och låt dom betala kostnaden.
Så det är då bara att köra på med denna dag och planera en gång
 
Min frukost är in tagen och min dag skall börja, på med
kläder och så har vi bestämt vad vi skall. Sigtuna
marknad.
 
 
En kaffe hos Camilla och Thomas innan
vi åker till Sigtuna.
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
Sigtuna by car
 
 
Sigtuna kyrka
Kebab lunch
 
PH snodde en blomma
 
Nu är vi hemma och det blir en lugn stilla kväll med en film.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0