Middag med Thomas och Camilla

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190912
 
 
GRATTIS 
 
Åsa & Åslög
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny dag med lite planerat, som att åka till Salem, sen till Tullinge. Men
annars så, jo jag skall dricka kaffe med Camilla så det är så att vi
skall hänga lite i dag. Och det är väl det. Man har Juhani
och Camilla  intill sig och då blir det så, Men det
är just nu väldigt Jobbig livs 
situation.
 
Men om jag
bara kan hänga på
lite och så så kommer denna
dag också bli super. Så jag startar på
ruta två, ettan blev ju att skriva lite. Då så ruta två
frukost en god och smakfull frukost. Njuta av varje tugga
och sen fokusera på att andningen är rätt.
 
 
Det är nu bara att gasa på och se till att bli klar så jag kan
nå mitt första mål i dag. Man skall ha lagom
takt och man skall inte stressa
mer än nödvändigt. Detta
känns bra så jag
är nöjd.
 
 
Hämtar upp
Camilla och drar till
Salem.Massage är så viktigt
särskilt för Camilla just nu. Jag tycker
att man är värd detta så nu skall hon njuta.
Det tar sin tid och jag hinner snacka med Ari, Pia
och Paakki. Nu så skall vi till affären, jag kommer att köpa
hem lite så Juhani kan göra mat, jag är bjuden på middag i dag
så jag skall äta wok alla Thomas special.
 
 
Nu skall jag packa lite så Juhani sliper det mesta, det är tungt. Jag har
bara dammsugning i dag så det blir bra. Ja då så nu skall jag
städa. Det är ju bara att ta det lugnt och se vad som
händer efteråt. Jag har bestämt mig att fixa lite 
i vardagsrummet så jag lägger ett extra
kol där. Men det går inte fort. 
Då är jag klar tog ett
par timmar.
 
 
Min man
ringer, han känner
sig dålig, han är på G hem.
Jag skall äta hos Camilla så vi blir sen.
Men du kan lägga dig i sängen och sova. Så blir 
det säkert bra. Jag tror du kan behöva vila lite gubben,hoppas 
på det bästa. Så vi kan bara hoppas. Killa med förkylning är inga roliga 
typer. Jag åker ner till Camilla, hänger lite med henne och inväntar Thomas.
 
 
Han kommer med Juhani så det blir Kul att äta alla tre. Det blev ju
sen mat eftersom Juhani slutar 20.00. Men trevlig blev det
och det är det som räknas. Jag och sonen kör hem , jag
hittar  min man i sängen och han sover tungt . Då
kan man bara lägga sig och sova nu då.
Tack och hej för i dag 
 
GOD NATT 
 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0