sista dagen på helgen

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190929
 
 
GRATTIS 
 
Mikael & Mikaela
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Jag har startat en ny dag väldigt tidigt i dag och det känna
mördande, ha ha ha. Jag ligger kvar och fundera om
jag verkligen måste gå upp. Jag tycker ju inte
det är så nödvändigt eller? Kan ju
försöka somna om.
Nä inte då.
 
Okej då är det
bara att gå upp och se
om denna dag gör något bra,
det är sista dagen på denna vecka och
det är min kurerings vecka. Ja nu är det ju massa
saker som skall planeras och som skall fixas. jag hoppas 
att det är helt okej med mig så jag pallar med sjukgympan och
vattengympan. Skall testa det, sjukgympa på måndag och så kommer
nästa vecka ramla på. Men i dag vad gör jag i då?
 
Jag skall in ta min frukost. Njuta av den och se till att jag blir ett med min själ.
Njuter och känner min stark, det kommer att vara så galant, eller
hur memlan? Ja det är så att jag tar ock läser nyheterna
på en gång. Nu skall jag ta tag i min dag, har inga
särskild plan kanske, eller jo ett besök
på Brinken så klart.
 
 
Ja då är man
här och det blev
lunch och det blev kaffe,
fan det är hur bra som helst. Jag
kollar på hus i Skåne, Göteborg, Västerås,
Uppsala, Hallunda. Det är mer hus för 2 mil. 8 mil från
Stockholm än i stan. Vilka palats, i Skåne var det en gård med 
massa hus, och mark vilket ställe. Men nej jag skall INTE flytta dit.
Nu skall jag bara se till att allt blir bra här och vi har det gött.
 
 
 
Nu så skall jag hem för travet är väl slut snart? Så kan vi se en film kanske.
Hoppas på det i alla fall. Min man har köpt ett nytt högtalarsystem
till datorn, så nu sitter han där och spelar och lyssnar på
travet, tre sista loppen. Det är ju okej vi kan ju 
se en film när det är klart. Jag lägger
mig på soffan och somnar, 
jag tror att jag sov
någon timme.
 
 
Så skall göra
mat och ber Ari skära
kycklingen. Så steker jag den och
lägger den i sås, får puttra en stund. Riset
kokar och så är det mat, min man spelar och är inte
intresserad, nä han har inte tid.Jag äter själv och sen blir det
matkoma och jag dör. lägger mig vid 21 tiden och somnar där.
 
Min man sitter och spelar han är i en annan värld
så det är lika så bra jag blir sur.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0