sjuk

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190922
 
 
GRATTIS 
 
Maurits & Moritz
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Det är söndag och jag är uppe och äter min frukost.
Det är bara jag och det är så skönt alldeles tyst,
jag kan lätt höra fåglarna utanför. Jag vill
inte att det skulle vara en förkyld
söndag men det är det. så jag
känner mig inte så pigg men
det finns ju en förklaring.
men det är så trist.
 
Nu är jag
på fötterna men
det är bara en tidsfråga
innan jag skall hoppa i säng igen.
Dagen kan bli fin även i dag, med sol och
sensommarvärme.7 grader just nu och det skall då
bli molnigt och  upp till 12 grader. Ja det är ju höst men lite
sol hinner jag med.
 
 
Så nu är det fasen dags att lägga sig för nu gungar huset eller
så är det jag. Orken tog slut och jag med den. Denna
dag är så tråkig så jobbigt tråkigt. Men det blir så
när man är sjuk. Ligga i sängen och bara
gotta mig.
 
Kort dag för dig
men lång tråkg dag för mg.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0