Sjukdag

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190921
 
 
GRATTIS 
 
Matteus
 
Internationella
fredsdagen
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då är det bara att gå igenom denna dag också. Jag har fått
mans förkylning då jag har två i detta hus, en har
varit sjuk och en som inte är helt okej än. så
den slår hårt mot mig. Bäst att
kurera sig redigt. Varm säng
med varmt te med
honung
 
 
Ja så får
det nog bli. Men
jag skall ju bara peta i mig
en frukost. Sen är det bara att njuta
av en förkylning. Eller skall man inte njuta
av den kanske, den kanske stannar för länge då.
 
Då kan jag kasta mig över lite nyheter och vad som
hänt i världen. Den står ju inte stilla för att jag
är sjuk, den rullar på som om inget har
hänt någonstans. Lite lustigt
men så är det, den
snurrar vidare.
 
 
Det blir en
lång och sjukt tråkig
dag efter som jag kommer
att ligga i sängen och kolla på
häxfilmer och Bumble Bee. Jag blir lite
uppassad av Juhani och Ari dom fixar det
mesta till mig. Tack ni är så snälla. Jag skall sova
lite och så kommer jag att vara grinig resten av dagen.
 
Har prata med Camilla, hon kommer från skolan i dag så det blir kul för familjen.
Kul att det har gott så bra för henne inom detta område, hon har super
bra talang. Eftersom hon är min dotter måste detta komma från
mig, nä dess värre inte. Jo jag kan jobba med en dator,
men att bygga program. Nä "not my coop of tee"
Sova lite till tack ont och huvudvärk.
Det är inte lätt att vara utslagen
men jag gör mitt bäste.
 
 
Hela dagen
har jag varit i sängen 
så min rygg värker skit mycket
och det är INTE så kul men jag pallar inte
att göra något, jag tappar hela alltet, sover kollar
på film, sover igen, kollar på mer film och så sova
för natten.
 
 
Det tar lite slut nu, jag pallar inte mer.
 
GOD NATT 
 
  HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0