Väntan, men inga svar

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
 
190904
 
 
GRATTIS 
 
Gisela
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Ny morgon med grå himmel och oro i magen. Jag kan inte fatta min jävla oro.
Eller jo det kan jag så klart jag är orolig. Jag har så mycket obehagliga
känslor och det är inte så kul, inte så bra men det är så det ser
ut i dag, Jag skall gå igenom en operation till i ryggen,
det är en stor risk att söva tanter har jag hört,
Så vem vet.... Jag har så besvärligt
med mitt ben och det är så
jobbigt. Jag har tydligen
väldiga problem
med familjen.
 
Nej just de
ja jag räknas ju inte
dit längre. Jag är ju bara
någon annan. Ja det är ju inget att
oroa sig för då. Ja denna dag skall nu börja
med min frukost efter som min första del är klar.
Det blir en energi koppling som sker innan frukosten
som är en daglig åtgärd, Andas in djupt ner i lungor. Så då
kan jag först låta min skit köra till sitt jobb, sen tar jag Bee till Skogås.
 
 
En härlig pratstund med ACP och få höra hennes härliga berättelser.
Det ger mig så mycket energi att jag bara kan känna mig
upp lyft. Härligt med människor som är sanna och
kan ge en lite tröst i skiten jag har. Ja jag 
kan ju inte direkt säga att man har
det tråkigt, nej nej det är så
spännande. Ja vad
kommer här
nest?
 
Efter ett par
timmar med ACP kan
jag nu ta mig hem. Har också pratat
med min son, han är på jobbet så klart. Det är ett
trevligt litet samtal, och sen måste han jobba vidare. Ja jag
skall också vidare med att handla och hämta mediciner. En sväng
till Camilla på kaffe? Dom bör vara hemma snart.
 
 
Då så mannan är hemma och klockan är fasen efter åtta. han hart varit
på väg hem länge ... väldigt länge. Vad har du svängt av? Har du
hittat något spännande?? Ja ha en buss!!! Okej, var den fin?
Eller skall du jobba på den?? Jag hoppas du INTE
skall jobba på den. Ja ha du skall jobba
på den. Då så ditt projekt. Ät
nu om du vill eller så
hoppa det, det
är sent.
 
 
Jag undrar
vart tog kvällen vägen,
den bara försvann och så skall
man sova, klockan är 22.20 tack för i dag.
 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0