Vattengympa och massa fika

 
SUPER FARMOR BLOGG
 
 
190917
 
 
GRATTIS 
 
Hildegard & Magnhild
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
Då skall vi se jag hoppas att jag kommer igenom denna dag och
hoppas att det är massa med roliga saker runt om. Jag har nu
lite att stå i men det kommer att vara bra till slut i alla fall,
jag kan stå rak i mina kläder och har inget blod
på mina händer. Ha ha lite dramatisk
början på en dag. Ja jag kan 
hålla med.
 
Nu skall jag
allt gå över till min
fina dag som jag skall
ägna mig åt,vattengympa först,
nej inte alls det är frukost först. Jag
är väldigt hoppfull om min gympa tid. Det
är så skönt i vattnet inget gör ont jag kan nästan
göra alla övningar.
 
 
Då skall jag ta min dag i besittning och fortsätta morgonen med en
dusch, så klart. Då kommer på klädning, det är kallt i dag så jag
kan behöva en jacka på mig. Det är bara att leta fram en
bra sådan, var har jag dom? På vinden? Nä det
kan jag väl ändå inte ha. Nä dom ligger i
överskåpet, ja här i en låda. Va
bra då är man lite räddad
i dag.
 
 
Det är inte
bra att frysa efter
vattengympan heller så 
detta är perfekt. Jag skall nu
ta en påtår och njuta av denna i
lugn och ro.Ser lite att solen skall tränga 
sig fram, det är ju lovande. Vilken skön dag detta
kommer att bli. Ja så skön.
 
 
Då är det hög tid att köra på, jag skall nu i väg mot 
Älvsjö och det tar ju lite tid, Dock inte mer
än 20, vill bara vara där i tid, massa
koder och massa människor i 
omklädningsrummet. Nå
väl låt se om de har
fixat fläktsystemet .
 
 
30 min i
varmt vatten och
massa gympa. Hur skönt
är inte det? Jag skall alltid gå på
varmvatten gympa. Så ärlig känsla efteråt. Nu
skall jag åka direkt till Camilla då Pilla inte kunde komma i
dag. Jag hoppas i kan ses en annan dag, jag och Camilla fikar och
sen lägger oss bekvämt på soffan. Linus skall hämtas och jag vill hämta han,
helt okej så han får åka Bumble Bee i dag. Han blev skit glad. Han ringer
sin pappa och frågar när han kommer, dom skall leta pokemon .
 
 
Så kommer Pia över en stund för att sen åka vidare till en kompis, dom skall
gå ut och äta. Jag vill inte följa med, jag skall hem och slappa.Jag har 
lite seghet i kroppen efter träningen i vattnet. Så det är bara att
ta sig hem och fixa middagen mos och korv, sen blir det
filmtajm för min del. Ja så kan jag nu dra mig
tillbaka och ha en skön kväll. Det var
en fin dag och jag hoppas du har
en fin kväll.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0