Är med Linus

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
200408
 
 
GRATTIS 
 
Nadja & Tanja
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Nu är det
en ny dag och det
innebär massa roliga
saker som kommer min väg. 
Jag  bygger ju upp m in väg själv
och väljer då allt roligt och allt som gör
mig glad och harmonisk. Allt roligt som man
vill göra skall man försöka göra så att man kan behålla
den possessiva inställningen. Jag lever i nuet och ser vad jag
har  och gläds åt det.
 
Vad jag har är en fin familj med fina barnbarn, nära vänner och det
är värt massor. Kollegor på jobbet och andra vänner runt om
mig. De nätverk som jag har gör mig glad och ger mig
kärlek. Jag kan känna mig lycklig och fri. Vilket
är så viktigt. Jag hoppas du har det runt
dig så du är glad i hjärtat. För det
är med hjärtat man får ett liv
av glädje här och nu.
 
Min
dag är igång
och du känner mig,
jag startar med min frukost
och njuter av den tills allt är klart,
det blir precis lagom till jag skall ner i
tvättstugan. Det är uträknat på minsta minut,
ha ha ha ha, Ja jag har ju den specialiteten. Nåväl 
det blir bara att packa i hopp tvätten nu och ta den ner.
 
Det flyter på bra, jag pratar med Ari i luren han har lämnat
Kallx nu på morgonkvisten. Nu skall han ta sig över
något träsk och det är en is gata med gropar
Hugo. Ja det är bra i alla fall han närmar
sig nu, det bryts så han får ringa
när han kommer fram.
 
skall jag ner
för att lägga i sista
maskinen, en 30 grader,
mina favvo tröjor.Jag smäller
igen dörren tar hissen och åker ner,
men vänta nu, mobilen har jag med mig
men var är nycklarna? Nu önskar jag att Camilla
har mina nycklar, men nej det har vi inte fixat än, Jävlar.
Då skall jag se är Juhani på jobbet? Kan Thomas hämta nyckel
från han?
 
Nej jag ringer min bo värd. han kan komma snabbast, 10
minuters väntan så kommer han. Hej jag hämtar
din nyckel i tuben, och så släpper jag in dig i
tvättstugan. Tack du har räddat min
dag. Nu kan jag lägga i tröjorna
och jag hinner torka dom
också.
 
Vika
och lägga in
allt i skåpen och fixa.
Jag skall ner till centrum och
fixa present till Camilla. Vi är fyra som
skall dela på det, så det blir nog bra. Jag
är klar då skall jag bara handla lite i affären så jag
klarar mig under veckan. Är hos Camilla för att hjälpa
henne då hon har väldigt ont. Jag hoppas att det blir bra 
 med hennes ingrepp. Läskigt och smärtsamt.
 
 
Fika med mina hjärtan, vi sitter ute i solen.
Lite Lady bug
 
 
Vi skall fika och sen titta på Ladybug. En av de bättre
tecknade serien. Linus gillar den också. Hon är så
snäll som hjälper andra säger han. Men det är
bara att fortsätta med det vi gör till middagen,
jag äter hos dom i dag det är lika så bra.
En te också hinner jag med.
Linus skall sova och
då åker jag
hem.
 
 
 
Jävlar
Jag slog i
handen på Thomas
jobbar bil. Jag skulle ställa
tillbaka min och Camillas stol, vi
satt i solen lite. Men som tur är var det
bara översta huden som gick sönder. Men 
kommer sätta ett plåster när jag kommer hem.
Jag skall göra mig en mysig och skön kväll. lite
te och sen är det sängen, jag vet att jag kommer att
somna här och nu.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0