En dag med Camilla på bygden.

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200417
 
 
GRATTIS 
 
Elias & Elis
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Solig
morgon och det
är så skönt, jag älskar
solen lika mycket i dag som
i går. Det är så skönt när värmen
sprider sig i kroppen och man fylls av
solvärme. Här skall njutas i dag, så då kan
man säga att man är vaken och skall njuta av
morgonen,  solen, musik, andning och frukost.
 
Ja så är man igång med en ny dag som är helt
oskriven, det betyder att jag kan lägga alla 
fina saker jag gör i dag till mitt minner
kort i skallen. Där kan jag ta fram
det och njuta av dagen en 
annan dag. Det är
så fina minnen
används.
 
Jag
skall nu
ta och ringa Camilla.
Det var något på G där i
dag så jag vill gärna hänga med
dom på förmiddagen. Så skönt kan man
säga. Ja det är bara att ringa då, så man vet vad
vi skall göra i dag. Lite kul och lite spännande, man vet
aldrig vad som kommer. Så nu är jag på G.
 
Jag får ett samtal från Camilla, det är hon och jag som
skall fixa lite saker och när jag då kommer och
hämtar henne tar vi en tur till Weda, där
kan man hitta mycket. Jag har
hittat till min man, Linus och
min dotter. Jag hitta inte
dockan Joline vill
ha, Jävlar.
 
 
får jag kolla
i Tumba, eller Skärholmen.
Vilket skunk vill jag då på stå. Jag måste
bara hitta den, jag fattar inte men den måste bara
finnas.Ja så kan det vara när alla vill ha samma docka. Men
har jag någonsin givit upp? Nä jag tror inte det, jag bruka dundra på så
det ryker. Så även denna gång. Jag skall se till att hitta den.
  
Då så skall vi nu ta oss hem då. Jag är klar och det är Camilla med.
Vi har ett bra flyt hem och det är skönt att vara hemma. jag 
hoppas att Thomas fixat lite lunch, jag är väldigt
hungrig. Ja titta det har han, så snäll man.
Ja tack Thomas för lunchen, super
gott. Jag skall nu fixa lite med
kläderna som jag lova
Camilla.
 
Dom
får främmande
så jag skall inte vara
kvar så länge, det blir en
stund till. Ja så lite go fika på
detta också. Ja Ari är hemma och jag
känner mig nöjd med dagen då jag åker hem.
Tack för en bra dag Camilla. Varit så trevligt att
vara med dig. Väl hemma hittar jag en trött man i soffan
och det är ju där han bruka befinna sig på en fredags eftermiddag.
 
Jag skall bara sätta mig vid datorn en stund. Sen skall man göra
kväll och se vad som finns att titta på TV. Jag tror min man
väljer data spel istället för tv, det är ju okej det. Men
då så är det kväll och lite Let´s dance för mig
tror jag. Hoppas du har en bra kväll och
att vi ses i morgon igen. jag skall
ju leta efter en docka.
 
Tack för i dag
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0