En flytt

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200425
 
 
GRATTIS 
 
Markus
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej,
hur har du
sovit då? Jag har
drömt igen, inget läskigt
bara ett himla letande. Det kan
vara jobbigt bara det, Ja så nu är jag
på banan igen och skall ha en bra dag.
Jag startar med min frukost och nu är det
bara att njuta av den.
 
Då är man tillbaka och jag skall inte se till att ha en
dålig dag, nej då här skall man sprudla av kärlek.
Man kan inte gräva ner sig, trotts situationen 
Nej då här skall jag njuta av hela mitt hjärta
så länge det går. Jag har bestämt mig,
vist är det bra? Jag skall nu egna
mig åt mitt och det är mitt liv
som gäller vad gör mig
glad? Mina fina
barnbarn.
 
Jag har
sätt och hört,
framför allt att folk
hänger upp sig på vad jag
skriver. Det är en klick som tror
på allvar att jag bara skriver om dom.
Men kära hjärtanes då, Nej det finns fler
rötägg i min omgivning. Så läs gärna min blogg,
men kan du inte bara läsa och förstå att det är från
mitt liv och mitt sätta  att se de, annars kan du ju sluta
läsa. Jag tvingar ingen att läsa detta, jag har den för min
skull. Detta är mitt boll plank som jag använder till att få bort
massa onödigt skit i min själ.
 
Jag har denna blogg för att skriva av mig min sorg, smärta och orättvisor.
Jag kan då använda ett uttryck som just han kan säga, " Du har inget
med mitt liv att göra". Jag kan faktiskt ha ett liv utan just er, ja
just du och det känns bra för mig. Hoppas du kan inse det 
och bara lägga ner. Detta handla om just dig denna
gång. Jag tycker att du kan sluta läsa mina 
inlägg. Tack så mycket. Jag hoppas
att ni andra läser och bara läser,
inga diskussioner  eller något
annat. Tack för visad
respekt.
 
kan jag 
återgå till min
lördag som skall bli
så jädrans bra och den
är min lördag. Har en liten
planering och hoppas den håller i
dag. Det kan hända så mycket så man
får se. Jag tar en minut i taget och ser i kväll
om den höll. Jag skall nu in i duschen så vi ses.
Ner till Brinken och se o, man får något fika sällskap,
står där och skall precis fixa te när Camilla bjuder på ett
nytt te.
 
 
 
Vad gott detta skall jag då köpa igen, finns på COOP, 
jag skall då införskaffa mig denna goda runda
smak. Så gott. Bild kommer i morgon
tror jag. Det är hemligt tillsvidare.
Varför? Jag tycker bara så
just nu. Ja då skall jag
hjälpa Camilla med
lunchen. Då
ramlar Ari
in.
 
Det
var ju kul
vi äter och han
tar kaffe efteråt. Jag
sitter med Linus, Thomas,
Ari och Camilla i soffan och fikar.
Mysigt och trevligt. Jag skall nu säga
hej då till mannen som måste hem men
skall med till Vega.  Vi skall åka vis 14 tiden
men det blir ju senare för att det tar tid men Linus.
Vi kommer i väg och det blir Thomas och Ari i storbilen,
jag, Camilla och Linus i min bil. Jag skall plocka upp Ashani i
Haninge och så skall vi ta oss till Vega. kommer dit och alla är i
full fart att flytta ut saker.
 
 
 
Så skönt att ha detta avklarat, jag tror att det nu är bara  att
lämna det som skall till Ashani hos henne och så drar vi
mot Tuna. Där tar vi upp Juhanis kläder och mat
som jag får. Det blir en liten väntan och så
åker vi alla ner till Brinken för middag
och myskväll. Jag tackar värdfolket
 för i kväll och nu  skall jag köra 
till  Jordbro. Nu skall jag 
och Juhani göra
hem.
 
Klockan
blir sjuk mycket,
mina mediciner är
väldigt sena intagna.
Men det skall nog gå, 
skall väl ta och fixa med
maskinen och se vad som
kommer med nattens
drömmar i natt.
 
Tack
för i dag.
 
P.S Det kommer en ändring av min blogg från i morgon.
Det kommer bara sånt som är viktigt för mig.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0