Grattis Joline

 
 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200419
 
 
GRATTIS 
 
Olaus & Ola
 
Grattis Joline
 
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Det är en
vacker morgon
med allt vad det innebär,
jag är på gång med min morgon
stund. Jag började då här med dig och lite
vacker musik, min frukost och lita av varje. Det är
ju sen dags att ta till duschen och så kommer jag igång
med resten av dagen.
 
 
Tiden går fort och vi måste nu åka om vi skall hinna. Det är dock 
10 mil vi skall. Vi skall stanna på Biltema i Moraberg för
att inköpa diskhandskar och svabbar, jag och
Joline skall fixa bra diskhandskar.
Så nu skall vi åka och nu
är det lite bråttomt.
Är framme
snart.
 
ringer Joline.
Hej farmor vart är
du kommer du snart, ja
jag är här nu. Hon kommer
springande och skall kramas.Jag
tror att det är bra om vi kan gå in nu,
det är väl lika så bra. Jag hoppas att det
blir lugnt och stilla, Ja Haylie kommer och vill
sitta i mitt knä det är viktigt. Jag har bara fokus
på flickorna.
 
 
Ja det blev lunch tårta och prinsesstårta. Man är
säkert storm mät sen och då kan man skippa
resten av maten i dag. Ja just ja Ari var
är påsen från Biltema? Du glömde
den eller hur? Jag måste ringa,
fan det blev ju mycket nu.
När jag snackar med 
Biltema sjunger
folket för
Joline
 
Vilken
härlig soppa
det blev i luren, men
vår påse är där. Jag hoppas
då vi kan hämta den i dag. Ja så
blir det dom stänger 18. Vi säger hej då.
Far förbi Annelie med en påse med kläder
från Linus till Robert. Sen åker vi upp till Aris
buss, alltså vilket stolpskott. På riktigt, skall du
fixa den? Ja det är ditt projekt.
 
 
Nu är det bara hem som gäller, en snabb visit till en
biltvätt. Bee är nu ren och fin. Så nu skall vi till
Moraberg, det är bra, hämta påsen. Det
är ju bara att njuta av bilfärden som
går nu mot hemmet. Ari kör
och han "provar" hur
mycket Bee tål.
Massor.
 
Hemma,
det blev en lång
dag och nu är jag super
trött. Jag tänker koppla av lite
på sängen, skriva och sätta in bilder
här. Sen blir det mer tv tror jag, Gubben
sitter och spelar så det blir nog bra det.
 
Har nu fixat allt på bloggen så nu kan
jag allt relaxa för kvällen. Hoppas
du har haft en bra dag. Ja då
är det bay bay .
 
Tack
för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0