Jag letar efter en docka

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200418
 
 
GRATTIS 
 
Valdemar & Volmar
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej.
Det är lördag
och jag skall njuta av
min frukost, det kan ju vara bra.
Jag skall allt se till att njuta av min dag
till fullo, finaste dagen skall jag ha. Det jag 
gör med min  dag kan jag stoppa i min minnes
bank och vara stolt över ännu en fin dag.
 
Så var det med den, skall vidare med min  dag och
jag skall ju leta docka i dag, har varit lite här och
där i går men det var slut överallt. Det känns
inte så bra. Jag hoppas jag kan hitta
den i dag. Vi skall nu brassa i
väg och se om jag kan
hitta en docka
till Joline.
 
Vi
tar Lekia
nere i Tumba,
nej finns inte här.
I väg till Kungens kurva
och se om den finns på Lekia
där. Nej den skall vara slut, här är
den säger Ari och kommer med den,
jo det var ju bra. Då har jag den nu då.
Härligt. Då kan man bocka av den då. Nu 
tar vi och handlar gips till Camilla, hon skall
meka i hop lite saker.
 
 
En stå fika och så tittar vi på när Linus och Thomas
kör Cuphead. Det är stressigt spel och Linus
lirar med en han, han är ett geni. Hur
han hinner med att hoppa springa
fram och ducka och allt annat
du gör med två händer.
Grymt killen.
 
 
Tack
för oss och
ha en skön dag.
Vi skall handla middagen.
Det blir färdig kyckling och 
potatissallad och vitlöks bröd.
Hur gott är inte detta? Mums, jag
skall ha lite andra saker också. Då
så kan vi åka hem nu, jag är trött i ryggen
och har smärta i benet. Det är nackdelen med
att vara ute och gå så mycket.
 
Så nu har jag njutit av min middag och skall
ta tag i Linus band, skall på lite mer kulor,
för han gör ju mer saker. Här  nedan 
kan du se  hans band och de
kulor jag skall sätta dit.
Många är det.
 
 
Ja
skall man
göra en skön kväll
då, man kan summera
dagen och säga att den var
lysande. Jag är så nöjd med min
dag. Jag skall nu göra mig i ordning för
kvällen och se på lite tv. Det är ju stjärnornas
stjärna. Det brukar jag titta på och mycket för det
är mycket musik. Ja skall ha en skönhetssömn och njuta
av hela nattens sömn.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0