NKS med Linus

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200416
 
 
 
 
GRATTIS 
 
Patrik & Patricia
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej.
Jag har tagit
ett farväl av min man,
han lämna mig för att åka till
jobbet och Eskilstuna, snyft, Men han
kommer hem i morgon. Så jag skall nu ta hand
om min morgon, det blir ju lite av en rutin, du vet  med
frukosten och min musik och allt jag har för att starta min dag
här hemma.
 
Njuter en stund och tar in den nya dagen, åter kommer om
en stund. Så denna dag har nu startat och jag är
på G ner till Brinken. Det blir en eftermiddag 
på NKS och med Linus. Det kommer
vara en spännande eftermiddag.
Skall inte rusa före så jag 
skall börja med att
åka ner till dom,
Karlsson´s
 
Ja
då är jag
här och det förbereds
för lunch och det är ju helt
galet att det är så gott dom gör. Linus
skär salladen nu när jag kommer ih´n. Han har
gjort det mesta till denna lunch så det skall bli gott att
avsmaka. Vi sitter nu alla fyra och njuter av Linus goda
korvgryta.
 
Klockan ticka iväg och nu är det ju dags att åka så på med
kläder och swish så är vi i bilen och på G. Det känns så
spännande och man är så upprymd. Kan inte fatta att
man skall få komma med, Jag är så glad. Nu skall
vi parkera och Thomas hittar en plats direkt i
garaget. Tar vi oss upp.
 
Läskigt,
magen är spänd
och man är lite orolig. Hur
kommer det att gå, vad skall han
säga? Ja många frågor och vi väntar bara på
ett svar, nå är det okej just nu? Svaret kommer och jag
kan höra att det blir en liten suck av lättnad. Ja du killen du kämpar
så det ryker om dig.
 
 
Vi har en sak till att göra här på avdelningen, ett prov. Så det
blir ju lite väntan och vips så är vi klara. Vi skall göra
en sak till, samma som Camilla gjorde som barn,
EEG. Även Jimmie har gjort denna
undersökning. Så jag vet att
den kan ta tid. Men nu är
det ju löjligt. Över en
timme och vi
väntar än.
 
Nu
kommer
en inte så glad
kille. Vad har dom gjort,
oh nu har han så ont i huvudet,
men lilla vän. Pappa skall kramas och då
kan det bli bra, pappa har starka lugnade ord
så det hjälper på alla i hans omgivning. Skall vi åka
hem nu? Frågar krigaren, ja säger pappa det skall vi göra.
Nu så hem bilen rullar ut på E4:n som är lätt tjock med bilar så klart.
 
Hemma kan vi ta en filmtajm med Donken mat. Det är vi alla
förtjänade av. Det blir en skön kväll och nu känner man
sig seg och trött, killen skall nu förberedas in för
kvällen och jag tackar för i dag. Tar Bee
hem och skall nu sova lite det kan
ju vara skönt. Men jag måste
ta ett samtal med Pia,
hur mår du??
 
Vi
snackar en
stund sen känner
jag att det är bara att
lägga sig och sova.Jag
faller snart i djup sömn.
Vilken dag.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0