Nu sitter vi på verandan

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200423
 
 
GRATTIS 
 
Georg & Göran
 
Grattis Linus
på din namnsdag 
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej,
Ny dag,
nya utmaningar.
Jag har rätt många
läsare på min blogg det
är så kul, från USA, Australien,
Mexiko ja en hel del i gamla Svedala
också. Det är ju skoj, men det är fortfarande
min blogg utifrån mitt perspektiv. Jag kan skriva
vad jag känner och jag kan skriva om vad jag vill.
 
Jag vill att mina läsare förstår detta och därför
kan jag klargöra det igen, tjatigt men det
kan behövas tycker jag. Jag hoppas
du kan ta in det och bara låta
det va. Jag är min egen
person som skriver
utifrån mig. 
 
Som
nu, jag intar
min frukost med ljuv
musik och en härlig morgon
sol, jag känner att det är så skönt
att ha allt jag vill ha en morgon, ingen
stress bara in och ut andningar efter ett yoga
pass. Så skönt, jag är helt slut, och det är ju inte
på ett dåligt sätt, nej det är på ett skönt och varmt sätt.
Ja jag njuter en stund av frukosten.
++
Jag hitta en minikonsert med Nanne och Peter. Jag 
tycker att det är super fint att artister gör detta.
jag hoppas detta går över så man får kan
gå på gig´s. Jag har många artister
jag vill se. Nu är det ju bara
att njuta av gratis gig´s
Nanne är så cool.
Vilket gung.
 
Det
känns super
att få en konsert
så här på morgonen. Ja
då har man jazzat lite till bra musik.
Det är ju bara att njuta av morgonen och
lite Jag skall nu ta mig till Duschen för att göra det
sista innan  dagen fortsätter, har lite att kolla upp också.
Det blir grejer det. Då skall jag fortsätta min dag och fara
ner till Brinken, en eftermiddag med Linus. Känns super och
jag tror att jag har en bra känsla för dagen.
 
Hej gott folk jag vill hänga på eran veranda, måste bara torka
av bordet. Så nu kan vi hänga här, det är så skönt. Ja
man skall vara ute när solen är framme, den kan
ju hålla sig borta i dagar, det är inte kul.
Så kom Miss Paakki, det var
inte i går. Ja det var
trevligt att
träffas.
 
Så 
skall jag åka
ner till Donken och
fixa middag till Linus, det
blir ju då liten middag med Camilla.
Paakki och jag och Juhani, vilket gäng. Vi
har trevligt och Linus är så glad att Juhani är med,
han är så duktig på spel säger han. Linus sätter sig med 
Juhani och så spelar dom lite, vi tre tjejer sitter också och tittar
på, jag är så fascinerad på Linus "skills", han är så otroligt duktig
med en hand på kontrollerna.
 
Det blir att fara hem där vid 19.30 Har en healing på G så jag
skall vara hemma nu helst. Så går ner i varv och skall
vara avslappnad en stund, på med musik och
andas och känn hur avslappnad jag är.
Njuter av 20 minuter av härlig
kärlek. Det var så bra
och min själ mår
prima.
 
Dags
att förbereda inför
natten. Det är nu klart så
jag kan se tv och så skall jag sova. 
 
Tack
för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0