Pyjamas dag

 
 SUPERFARMOR BLOGG
vecka 15, dag97 på året
 
 
200406
 
 
GRATTIS 
 
Vilhem & William
 
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Jag har nu
fått upp ögonen, jag
har fått lite för mycket vatten i
näs masken så det rann in i näsan. Inte
skönt alls. Jag får allt gå upp och fixa detta.
 
 
När jag ändå är uppe så kan jag ju äta min
frukost och njuta av den en stund. Det
är ju den jag har längtat efter.
Så njuter en stund och
åter kommer
sen.
++
Ja jag
har nu tagit
tag i min dag. Jag
hat också konstaterat att jag
tänker inte göra något i dag, jag
skall svassa runt i pyjamas hela dagen
och jag skall inte gå utanför min dörr. Det blir
en hemma dag med min man. Allt annat står på sparlåga.
 
Jag har nu sätt tre avsnitt av "Letter to the king" eller bara 
 "The letter" . En fantasi riddar film. Hur bra som, helst
om man gillar magi. Jag gör det och det är
spännande. Ja så var det lunch den
blev ju god. Ari snodde i hopp
något med sås och
kyckling
till mig.
 
Vi
tittar på
sista avsnittet
och sen skall jag ha
te och njuta av resten av
dagen. Skall hamna i duschen 
och sen göra Ari sällskap framför TV:n
Vilken dag, vilken slö dag. Men en sådan man
alltid behöver.
 
Det blir att jag hänger i luren, jag pratar både med
Camilla och Pia. Det är ju bra att höra så de
mår bra när jag inte är fysiskt med dom.
Jag hoppas att min kväll blir lika bra
som förmiddagen och lunchen.
Mannen tittar på tv och
jag skriver här.
 
går jag 
också in till
vardagsrummet
och tittar på film med
Ari. Vi kollar på någon konstig
film. Ja så kan det bli när gubben har
dosan. Jag skall fixa till saker och ting så jag
kan ta emot healing i kväll.
 
Det var spännande, jag kände av värmen, och
Nu skall jag lägga mig och se på Venom
med mannen. Han har redan sett
30 minuter men det är okej.
Jag har set den förut.
Nu är filmen slut
och det är jag
också.
 
Tar
och säger
hej då för nu får
det vara bra.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0