Tankar, tankar......

 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK
 
Hej,
Välkommen till min dag Det är Måndag den 200427
och det är Engelbrekt som har namnsdag. 
Det är också veck 118, dag 11 på året
 
Jag skall säga att jag har sovit bra så healingen i går har hjälpt och det är så bra, så skönt. Jag känner mig lugn och stabil. Inte alls stressad men orolig så klart varje dag har man varit så orolig man är makt lös och jag bara kan stå och se på. Detta är inte kul eller så jag tycker denna sjukdom, cancer, skall bara bort från världens yta. Jag hoppas du håller med, jag är så trött på den, för den är inte smittsam, den är inte något som kommer utifrån det är ju bara en muterad cell i din egna kropp som ställer till det. Jag är särskilt emot att barn skall få detta, det gör ont i mitt hjärta, barn som är så oskyldiga så sköra så ljuvliga.
 
Detta kan jag skriva om till Dacke fejden löser av mig. Jag skall gå över till min frukost och njuta av den och lyssna på relaxmusik. Jag kommer till baka så fort jag är klar. Det är så skönt för själen att ha det lugnt på morgonen det är mycket därför jag har gått upp tidigt när jag jobba, Det är skönt att känna att man är ett med själen när man skall jobba och fokusera på sin uppgift. Jag vet att det är många med mig som gör lika dant, det är gott. Ja då skall jag nu ta mig till Brinken, familjen kommer snart hem, ett möte på NKS. Ja och snart kan jag osa med min krigare. Fast han kan allt bli arg på mig också, han har ett humör som han inte hade förut. Han kämpar så gott min krigare.
 
 
Så föräldrarna skall nu i väg och handla, vilket jag tycker är så bra. Jag vill att dom skall handla te om dom hittar. Jag vill ha mitt nya favorit te. När dom åker i väg så har jag och min krigare måndagsmys de lux, chirrebirrar, ostbågar och tacos chips. Jag dricker te och Linus vatten. Det är sju bästa festen ju, vi tittar på cup head och ser hur alla kämpar med bossarna, det är svårt och jag vet att många ut i världen säger de samma. Det är bara att höra dom vuxna på youtube.
 
 
Hej föräldrar kommer ni, vad kul. Hitta du te till mig? Ja vad glad jag är hurra här skall köpa mer av detta goda te. jag skall njuta varje dag och hoppas att jag njuter lika mycket sen som nu. Nå väl Thomas skall ut och cykla med Linus i en cykelvagn. Så coolt Vad glad han blev, han ringer sin mamma och frågar vilket bröd dom skall köpa för dom är i affären. Söt gröt, fina krigaren . Jag blöder i mitt hjärta.
 
 
Ja då skall jag hem men innan skall jag och Camilla sitta och kolla blommor. Det är så att dom fina krukorna som hon fick av Pia skall ha nya blommor. Det är ju dags med vår blommor ny. Så vi kanske åker i morgon och fixar detta. Ja så är det då, nu åker jag, men jag vill häls var med henne och bara krama om min dotter, jag kan inte fatta , jag kan inte förstå vilken smärta hon och Thomas går igenom. Att mista ett barn är så fruktansvärt för all, men att se ett barn lida och inte kunna göra något åt det. Jag tycker så hjärtligt synd om Linus, detta är inte snällt någon stans, helt sjukt helt galet.
 
Ja hemma är det tomt och här kommer nu mina känslor upp till ytan, jag är så jävla trött på tjafs och skit som alltid skall ställa till saker i min omgivning. Jag hoppas verkligen att man kan öppna ögonen och se vad som händer. Jag har nog med att stötta min dotter i allt som sker där hemma. Jag känner bara för ett primalskrik, det hjälper och jag kan fokusera igen. Min krigare min fina fina krigare. Jag vill byta plats med dig 1000 gånger om. Jag vet att det som händer är för jävligt, du är så ung. Helt galet vad denna skit kan slå till. Ja det är vad jag lever med i dag. Men jag är stark för dig, varje dag varje minut alltid skall jag ge dig de bästa.
 
Nu är min hjärna så trött så slut, sätter mig och lyssnar på musik det hjälper en vis del, Nu kommer min son, min älskade kille. Hur är det? Inget säger han och undviker mig. Men hallå, du kan inte dölja detta för mig, vad är det? Han säger bara att han skall fixa med en sak. Men vad? Han svarar inte. Men snälla, nej mamma det är inget jag skall bara snacka med Ashani. Jag släpper han, men som mamma vet jag när mina barn ljuger, ja även i dag. Jag har stans koll och jag vet mer än vad ungarna tror, jag är en supermamma som har sten koll på allt. Nå väl min kille här tänker inte säga något, men jag får ur han lite och jag säger bara det ... kära nån vad är det med folk.
Nu skall jag skita i detta och komma i säng jag är trött och helt slut. 
  
  
God natt Tack för i dag.
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
 
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Googel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0