Det är så tungt

 
 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är fredag den 200828
och det är Fatema &Leila som har namnsdag.
 
Jag startar denna fredag med lite varm skön dusch på min ömma värkande kropp. Ja det är lite så det är men jag kan göra och gör mycket för mig så det fungerar. Jag hoppas att det är massa andra bra saker som kommer att ske med min nu återbyggnad av min trötta kropp. Ja det känns så bra.
 
Då så nu är det lite frukost och det kommer att kännas super duper bra. Jag  har inga som helst andra önskningar om en bra morgon. Det är bara att njuta, andas och ha magisk lugn musik i bakgrunden, helt enkelt makalöst bra.
 
Min dag är på g och det blir tufft och jag känner att jag inte är beredd. Men jag gör så gott jag kan. Nu så är det bara att låta dagen glida iväg och att bara göra det som är måste.
 
Det blir lång dag och den tar äntligen slut och jag kan lägga mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
God natt Tack för i dag 
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0