Inget händer

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är onsdag den 200826
och det är Östen som har namnsdag.
 
Ny dag och det är ju bara att sätta fart. Har en härlig frukost med Karlssons, och det är ju bara att njuta av morgon stund. Jag har inte planerat så mycket i dag, det är ingen ide för det blir lite så där olika saker än då. Jag mår okej och det är ju skönt. Det har varit tuffa dagar och det blir inte lättare med tiden.
 
Jag hoppas på en skön lugn dag, inga måsten eller jo ett samtal mer psykologen. Sen blir det att göra naglar, ingen förlängning bara lack och snygga färgar.Ja det blir en liten lunch efter lite sent men vad gör det.
 
Jag skall fortsätta min dag med att åka till centrum, handla och se till att det blir super duper bra. Jag har inte planerat något i kväll. Jag skall nu bara ha en lugn och skön kväll. Jag har det så skönt i dag och det gör mig till freds.
 
Det blir tv och sen är det god natt.
 
 
 
God natt Tack för i dag
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
 
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0