Alla hjärtans dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200214
 
 
GRATTIS 
 
Valentine
 
Alla hjärtans dag
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Upp och hoppa, här skall fixas. Har bara lite att stå i .
Ruta ett: Frukost, det blir det vanliga och jag
njuter och musik med tänt ljus. Då skall
man njuta av det ett tag. Skall läsa
lite nyheter och det kommer
snart. Ruta två: Det blir
duschen, lång 
och varm.
 
Men nej
det blir det inte,
Min son Juhani skall in
på WC så  det var bara att snabba
på. Lite jobbigt är det när man inte har två 
toaletter Så jag hoppar ut och sonen kan gå in, jag
som hade planerat en lån  dusch och många minutrar
med insmörjning och allt annat. Men så kan det gå ibland.
 
Ja då är det ruta tre: Det är kläder på och då skall man ha bekvämt 
på sig. Men inte om  jag skall till centrum. Ari vill ha en ost
och sen vill han ha tjock korv och potatis i dag. så
det var som attan. Då får jag handla det då.
Nu skall jag möta Pia och vi skall
ta en liten paus med te
och kaffe. 
 
 
 
 
Så skall
hon åka och jobba 
och min man kommer hem, 
Jag fick av Pia ett fint hjärta med
geléhjärtan i men den fina texten " Tycker
om dig ", Tack min vän. så fint  av dig. Min man
har också ett hjärta med sig med  choklad hjärtan.
massa gott. Tack älskling. Det var snällt av dig. Nu
skall jag i alla fall njuta lite av eftermiddagen, av med
jeansen och på med mysbyxor. Så skönt.

 
 
Då kommer kvällen och middagen, lite sent men vem bryr sig?  Inte
jag för jag äter väl när jag är hungrig. Nu är jag  så nu äter jag,
Vi tittar på tv under tiden så jag äter sakta. Annars kan hända
att middagen försvinner på två minuter och jag får  ont i
min mage. Så det är bra att vara distraherad
på något. Då där sitter vi nu och bara 
slappar, ha ha min man sover
så det var ju inget nytt.
 
Ashani och
Juhani kom mer hem och
det blir lite snack med dom, dom skall äta,
spela och sen lägga sig. När jag kommer ut från Juhanis
rum ( har lyssnat på hans nya låt, super ) hoppar jag till, min man
är uppe och han har satt sig och sela. Jag sätter mig bredvid han efter
jag städat köket. Jag somnar då sittande vid min dator, blir väckt av gubben,
Men hur gick detta till??
 
Masar mig till sängen, fixar masken och sen ..Zzzzzzz
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
 
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0