Bandy står det på agendan

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200208
 
 
GRATTIS 
 
Bernt & Bert
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag,
vakna alldeles för
tidigt, det var ju inte meningen.
Det kostar en massa trötthet senare i dag.
Jag får försöka lägga mig om en liten stund igen
och se om jag somnar då. Just nu är det i alla fall min
frukost som åker in, ljus tända och skön musik hörs från
mina högtalare, så .avslappnade
 
 
Då är jag på G för att starta dagen, Jag börjar med fika på Brinken
med min dotter,  Det är helt galet att vi har kommit varann så
nära. Det är så viktigt att ha sina barn nära, men söner
håller gärna distans. Men min dotter och jag
trivs i varandras sällskap.
 
 
Te till PH och kaffe till CJ
 
Då skall
jag vidare på min
turen i dag jag skall ner till
Storvrets skolan, skall titta på inne bandy.
 
 
Gympa salen, Innebandy laget jag skall heja på
 
Sen skall jag hämta mannen, han är sur och grinig för
att han fick vänta till 14 Han var sur ända ner till
Centrum, sen blev det mat och han blev glad,
Uppäten thai mat. Det var gott och 
lite starkt.
 
Klatr med maten.
 
Nu är
jag hemma och
det är lite jag skall fixa
så som ingefärsjuice . Det är
så viktigt för mig så det måste jag ha.
Nu skall jag fixa lite te till mig. Det är Mello i
dag och det är ju bra, Massa musik skall man ha i
sitt liv annars är det lite tyst och trist. Musik ger bra
vibbar i kroppen. 
 
Det är då en kväll och jag skall se på Mello, Gubben är inte
intresserad så j´han går och spelar, Sen kommer han
tillbaka och tycker lite om låtarna. Jag gillade
Begntzings låt, Men den kom inte
med så synd den hade
gått långt.
 
Ja då
skall man väl
lägga sig då, det är
ju lika bra det.
 
GOD NATT
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0